Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:34:16 GMT

پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز گمرک

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۶۴۱

پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز گمرک

استاندار اصفهان در پیامی به مناسبت روز گمرک، گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر و نیز بر اساس شعار سازمان جهانی گمرک تلاش نموده تا در مسیر هموارسازی فضای کسب و کار گام بردارد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی به مناسبت روز گمرک پیامی صادر نمود؛ متن پیام به شرح زیر است:

سازمان جهانی گمرک یک سازمان مستقل بین المللی است که مأموریت آن بهبود کارایی و اثر بخشی گمرکات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 که شعار ان در سال ۲۰۲۰، گمرک تقویت کننده ثبات برای مردم، شکوفایی اقتصادی و محیط زیست نام گرفته است.

گمرک جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر و نیز بر اساس شعار سازمان جهانی گمرک تلاش نموده تا در مسیر هموارسازی فضای کسب و کار گام بردارد.

گمرک جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مرزبان اقتصادی کشور یک سازمان محوری و ابزاری کارآمد در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان ملی و فراملی مالی و اقتصادی دولت و پل ارتباطی بین سیاست‌های بازرگانی در روند مناسبات تجارت بین المللی است که نقش مهمی در زمینه توسعۀ پایدار و استقلال کشور در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و ضامن بقای تولید داخلی و حمایت از تولید کننده داخلی در رشد و تعالی جامعه، رفاه عمومی و امنیت خاطر همگان در برابر قاچاق کالا و ارز دارد. 

بدون تردید گمرک ایران توانسته است با تکیه بر دانش و مهارت و بکارگیری فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی، کارنامه موفقی در حرکت به سمت گمرک الکترونیک داشته باشد و گام‌های موثری در جهت توسعه و تکمیل سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی بردارد. 

امید است با تداوم همکاری و همفکری و همت مضاعف مدیران و کارکنان گمرک و با نگاهی به افق‌های آینده، پیوندی عمیق و گسترده‌ در مسیر توسعه و تسهیل تجارت و حمایت از فعالان اقتصادی و تجاری با سایر کشورها و برنامه‌ ششم توسعه، سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور در افق ۱۴۰۴ صورت پذیرد.

 نامگذاری یک روز با این عنوان در تقویم رسمی کشور فرصتی مناسب جهت تقدیر از فعالان و زحمت کشان عرصه اقتصادی است که با درستکاری، شفافیت و تیزبینی در راه اعتلای ایران اسلامی گام برمی دارند و هوراه حافظ ثروت و اقتصاد ملی هستند.

کد خبر 407428

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عباس رضایی استاندار اصفهان گمرك شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم. ناطقان: فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت:

به جوش آمده است خون درون رگ گیاه...


بهمنی دیگر و فجرِ انقلابی دیگر از راه رسیده است و این فرصت خجسته‌ای است برای مرور و گرامی‌داشت خاطره قهرمانی‌های یک ملت؛ ملتی بزرگ که شجاعانه و بالغانه آزادی را انتخاب کردند و خودرأیی و استبداد را شایسته خویش ندانستند.

بی شک خاطره این قهرمانی‌ها تا همیشه الهام‌بخش ما در حفظ عزت و آزادی و استقلالمان خواهد بود.

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم.

امید که همه ما امانت‌دارانی شایسته برای این امانت بزرگ و ارزنده باشیم. ان‌شاءاله.


فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد