Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریاری گفت: هفتمین محموله کمک‌رسانی خراسان جنوبی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، «محمد رحیم شهریاری» در حاشیه ارسال هفتمین محموله امدادی خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این محموله شامل ۱۰ تن آرد، چهار تن قند، دو تن مربا، دو تن مواد شوینده، دو تن مرغ و دیگر مواد خوراکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این کمک ها با یک دستگاه تریلی و یک کامیونت به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری و ارسال شد، عنوان کرد: همچنین این کالاها به همت کارخانجات شهرک صنعتی بیرجند تهیه شده است.

 

وی ارزش ریالی این اقلام را یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال کمک های امدادی با همکاری خیرین و هلال احمر از خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از این میزان، ۱۱ میلیارد ریال مربوط به کمک های غیری نقدی و یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال مربوط به کمک های نقدی بوده است.

 

وی بیان کرد: چادر، پتو، زیرانداز، مواد غذایی، آب معدنی، مواد شوینده، البسه و غیره از جمله کمک های غیرنقدی هلال احمر و خیرین به مناطق سیل زده بوده است.

 

شهریاری با بیان اینکه شعب هلال احمر و خانه های هلال در سراسر شهرستان های استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست خراسان جنوبی است، گفت: همچنین شماره حساب ۹۹۹۹۹ و کد دستوری # ۱۱۲ * از دیگر راه ها برای واریز کمک های نقدی است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه مسجد مسجد فهما خطبه نماز جمعه مسجد رویداد ملی فهما انتخابات کمک به سیل زدگان هفتمین مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان ارسال محموله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

حسین ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: با توجه به بارش شدید باران در بعضی از مناطق این شهرستان اولین تیم سیلاب بیرجند به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل تیم‌های عملیاتی به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: تیم اعزامی برای تخلیه آبگرفتگی منازل و معابر به روستا‌های ده نو و رکات اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از امدادرسانی به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: آبگرفتگی سه منزل مسکونی نیز توسط امدادگران هلال احمر بیرجند تخلیه شد.

فعالیت سامانه بارشی که عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان شدت گرفت تا امروز ادامه یافت و در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در بیرجند ثبت شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب