Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:07:19 GMT

سرگیجه در جودو؛ استعفا یا برکناری دبیر فدراسیون

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۳۳۶

سرگیجه در جودو؛ استعفا یا برکناری دبیر فدراسیون

از ساعتی قبل خبری در بین اهالی جودو دست به دست می‌شود که «مجتبی قدمی» دبیر فدراسیون جودو از سمت خود استعفاء کرده و از صبح امروز در محل فدراسیون حضور پیدا نکرده است.

در این خصوص؛ آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو به ایرنا، گفت: قدمی مشکل شغلی پیدا کرده است. او کارمند اداره کل مازندران است و به وزارتخانه مامور شده و طبیعتا نمی‌توانست دوباره به فدراسیون مامور شود چرا که این تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون جودو افزود: به او اعتماد داریم و با مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارتخانه در این خصوص صحبت می‌کنیم و اگر امکان همکاری نباشد از قدمی در جای دیگری استفاده خواهیم کرد. او همکاری خوبی داشت و هماهنگ بود و تلاش می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

میراسماعیلی در خصوص جابه‌جایی نایب رییس نیز گفت: عمادی از چندی پیش اعلام کرد که به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند با ما ادامه همکاری بدهد. او مثل برادر بزرگتر من می‌ماند، اما در دادگستری مشغول است.

سپس «محمدرضا عمادی» نایب رییس پیشین فدراسیون جودو، اظهار داشت: شنیده‌ام که مجتبی قدمی از دبیری فدراسیون جودو کناره‌گیری کرده است.
نایب رییس فدراسیون جودو گفت: قدمی جوان توانمندی است و از این اتفاق بسیار ناراحت شدم و امروز از طریق رییس یکی از هیات‌ها شنیدم که قدمی کناره گیری کرده است.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود قدمی پس از عدم حضور وی در فدراسیون از سمت خود کنار رفته است، پاسخ داد: آشنایی من با ایشان به همین فدراسیون جودو برمی‌گردد و او به من لطف دارد، اما فکر نمی کنم این مسایل ارتباطی به من داشته باشد. من مشغله کاری داشتم و اردیبهشت ماه از میراسماعیلی خواستم تا نایب رییس جدید معرفی کند.

عمادی گفت: در هر ارگانی اختلاف نظر وجود دارد، اما رفتن من به دلیل مشغله کاری بود. میراسماعیلی رییس است و باید خودش تصمیمات را اتخاذ کند.

اما «مجتبی قدمی» در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر کناره گیری از فدراسیون جودو با صراحت، گفت: استعفا داده‌ام. باید به دبیر فدراسیون اعتماد شود و او فضای کار داشته باشد. وقتی اعتماد مافوق وجود نداشته باشد، دیگر کار کردن ارزشی ندارد.
وی در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص مامور شدنش از اداره کل مازندران به وزارتخانه مطرح می شود، گفت: این مساله مشکلی نبود و به خاطر نبود اعتماد و نداشتن فضای کار کنار رفتم و استعفا دادم.

برچسب‌ها فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با کسب عنوان فدراسیون برتر سال 1402 و همچنین کسب عناوین برترین ورزشکار سال توسط امین میرزازاده و برترین جوان ورزشکار سال توسط امیررضا معصومی توانست شب موفقی را در جشنواره قهرمان ایران سپری کند.

اما در این میان اتفاق جالب جایی بود که عباس جدیدی، مخالف سرسخت ماههای اخیر علیرضا دبیر جزو کمیته داوران این جشنواره بود. جدیدی که تنش های زیادی با رییس فدراسیون کشتی به ویژه در فضای مجازی داشته، در زمانی که نام فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر به عنوان فدراسیون برتر اعلام شد و دبیر پشت میکروفون ایستاد، لبخند جالبی را مقابل دوربین ها داشت. کارگردان تلویزیونی هم که از اتفاقات اخیر بین این دو نفر باخبر بود، در زمان سخنرانی دبیر چند بار تصویر بسته عباس جدیدی و لبخند روی صورت او را پخش کرد!

جدیدی بعد از مراسم هم از انتخاب های این جشنواره دفاع کرد، اما وقتی با سوال خبرنگاران در خصوص علیرضا دبیر مواجه شد، سعی کرد اسمی از رییس فدراسیون کشتی نیاورد: "خودم جزو داوران این جشنواره بودم. به نظرم نباید اسم فردی را بیاوریم چون کشتی قائم به ذات است. کشتی با پوست و خون ما عجین شده و باید افتخار کنیم که به کشتی خدمت می‌کنیم. امیدوارم کشتی در المپیک مدال‌های رنگارنگی را به ارمغان بیاورد. کشتی مرام و اخلاق پهلوانی می‌خواهد و امیدوارم همه کسانی که در کشتی حضور دارند مرام پهلوانی را داشته باشند."

صحبت های عباس جدیدی هر چند کمی کنایه آمیز بود، اما او در مقابل دوربین ها و در شبی که کشتی افتخارات زیادی کسب کرده بود، به هیچ عنوان از ادبیات مشابه پست های مجازی اش استفاده نکرد. به هر حال این دو قهرمان کشتی جهان و المپیک که دوران زیادی را با هم در ورزش و سیاست گذراندند، این روزها رابطه نزدیکی با هم ندارند و باید دید این موضوع بالاخره حل خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد