Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی اجرای رویداد ملی «فهما» را گامی موثر در تبیین جایگاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «صابر سهرابی» اجرای رویداد ملی «فهما» را گامی موثر در تبیین جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مزایای بی شماری را می توان برای اجرای این طرح برشمرد که از آن جمله می‌توان به رونق‌بخشی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، گفت: رویداد ملی «فهما» طرحی بود که از سوی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور به شورای سیاست‌گذاری کانون‌ها ارائه و تصویب شد و هم‌اکنون با همکاری بیش از ۲۵ هزار کانون در حال برگزاری است.

 

 

 

وی با اشاره به مشارکت بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس در اجرای رویداد ملی «فهما»، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح فعالیت‌های کانون در سامانه «بچه‌های مسجد» ثبت می‌شود که از این رهگذر می‌توان با احصای برنامه‌ها و آنالیز داده‌ها، برنامه‌ریزی های مدون و موثری را برای ارتقای سطح فعالیت‌ها انجام داد.

 

 

 

سهرابی اجرای رویداد ملی «فهما» را گامی موثر در تبیین جایگاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مزایای بی‌شماری در اجرای این طرح وجود دارد که از آن جمله می توان رونق بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان را نا برد.

 

 

 

وی بر استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توان به عنوان بازوان اجرایی رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری بهره برد زیرا در دورترین نقاطی که حتی شعبه‌ای از نهاد های دولتی مستقر نیستند، در مساجد شاهد راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری هستیم و این در جای خود ظرفیت مهمی است.

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به تاثیر تداوم اجرای رویداد ملی «فهما» در سال‌های آتی خاطرنشان کرد: این رویداد می‌تواند با کشف استعداد های فرهنگی و هنری و احصاء آمار فعالیت‌های اجرایی می‌تواند زمینه احیای کارکردهای فراموش شده مساجد را فراهم آورد.

 

 

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس بر همکاری نهادهای عضو در معرفی این رویداد ملی تاکیدکرد و گفت: آمار به دست آمده از ثبت فعالیت‌های اجرایی کانون‌های مساجد امکان رصد ، پایش و ارزیابی دارد که می‌تواند در تصمیم‌گیری صحیح و موثر یاری‌گر مسئولان و متولیان نهادهای فرهنگی و مذهبی باشد و این ظرفیتی است که نباید از آن غافل شد.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما مسجد نماز جمعه مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد