Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:21:30 GMT

پیکر جانباز شهید «برات الله زیرک» در مشهد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۳۹۳

پیکر جانباز شهید «برات الله زیرک» در مشهد تشییع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، جانباز سرافراز ۷۰ درصد برات الله زیرک در هفتم بهمن ۱۳۶۱ در عملیاتی والفجر مقدماتی در منطقه فکه شیمیایی و به مقام جانبازی نائل آمد.

این جانباز سرافراز پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت شب گذشته چهارم بهمن ماه در بیمارستان مهرگان مشهد مقدس به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع این جانباز سرافراز دفاع مقدس امروز با حضور مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مردم شهید پرور از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی تا بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

همچنین پیکر این شهید والامقام رأس ساعت ۹ صبح یک شنبه ششم بهمن از مقابل مسجد جامع شهر کاشمر تا امام زاده سید حمزه این شهرستان تشییع می‌شود.

پیکر این شهید سرافراز به بخش کوهسرخ انتقال و در زادگاهش روستای علی آباد به خاک سپرده می‌شود.

جانباز ۷۰ درصد شهید برات الله زیرک، دهم فروردین ۱۳۳۵ در روستای علی آباد شهرستان کاشمر چشم به جهان گشود و در چهارم بهمن ۹۸ به مقام رفیع شهادت نائل آمد. شهید زیرک سومین شهید روستای علی آباد است که پیکرش در گلزار شهدا آرام می‌گیرد.

کد خبر 4834904

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران مشهد شهید بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان ایلام قزوین شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت