Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :هزار و ۶۰۶ مترمربع از پیاده روهای منطقه با هدف حفظ و نگهداشت شهر و تسهیل در عبور عابرین پیاده طی ۹ ماه گذشته بهسازی شد.

امتداد :هزار و ۶۰۶ مترمربع از پیاده روهای منطقه با هدف حفظ و نگهداشت شهر و تسهیل در عبور عابرین پیاده طی ۹ ماه گذشته بهسازی شد.

به گزارش امتداد ، علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با بیان مطلب فوق افزود: عملیات بازسازی و مرمت معابر پیاده در نواحی هفتگانه در راستای نگهداشت شهر، تسهیل در عبور عابرین پیاده ، بهبود منظر شهری ، افزایش مقاومت لایه های زیرسازی و بهداشت معابر پیاده از نظر زیست محیطی، با استفاده از مصالح استاندارد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع پیاده روسازی انجام شده، ناحیه چهار با ۴۹۲ متر مربع بیشترین مساحت بهسازی را داشته است.

حلاجیان اضافه کرد: پیاده روهای خیابان ناصری حدفاصل کوچه مرادی تا کوچه مروتی در ناحیه یک، خیابان شهید بقایی حدفاصل بزرگراه بسیج تا میدان شاهد در ناحیه دو، خیابان بوعلی شرقی تقاطع خیابان امام خمینی و محوطه بوستان آزادگان در ناحیه چهار، افسریه خیابان ۱۵ متری اول و بوستان فجر در ناحیه پنج، محله مسگرآباد بوستان شهدای مسگرآباد در ناحیه شش و به صورت لکه گیری پراکنده در ناحیه ۸ بهسازی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تأمین رفاه حال شهروندان اجرا شده است، اظهار داشت: شناسایی معابر براساس برنامه های تعریف شده حوزه فنی و عمران و بنابر اعلام دبیران شورایاری محله ها و درخواست شهروندان در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ انجام شده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سومین مرحله از طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد در حال اجراست.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله رحیم آباد اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق‌تری به محله رحیم آباد خواهد داشت.

وی افزود: پیاده روسازی، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه‌ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است.

سلطان‌آقایی گفت: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان این محل، قطعه‌های فضای سبز خیابان آزادی، خیابان کاوه و کوچه‌های منتهی به خیابان آزادی نیز در حال ساماندهی است.

وی افزود: علاوه بر ایمن‌سازی و رنگ‌آمیزی دیواره‌های فرسوده محله، ۴ پلاک موجود در این محله که دارای دیواره‌های بزرگ بود، نیز ساماندهی و در دستور کار برای زیباسازی قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان‌های شهری نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حریم مادی فرسخ واقع در خیابان کاوه و خیابان غرضی نیز بنا به درخواست شهروندان پاکسازی و فضای سبز آن ساماندهی و روشنایی آن بهینه می‌شود.

کد خبر 751314

دیگر خبرها

  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر