Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی دهقان روز شنبه در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان افزود: موادی در صنایع معدنی طی ۲ سال گذشته در بسیاری از دانشگاه های کشور ساخته شد که در انحصار چند کشور دنیا بود.

وی با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه ها در جهت خودکفایی صنعت و صنایع معدنی کشور گامی اساسی برمی داریم تصریح کرد: اگر خودمان را باور داشته باشیم ساخت تجهیزات در مواردی که تا دیروز گمان می کردیم عملی نیست باور عملی شدن پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اظهار داشت: تاکید استاندار کرمان این است که باید شهر و منطقه همراه با صنایع آن رشد یابد و همچنین نیاز داریم شرکت های مختلف تولیدی همپای شرکت های بزرگ گل گهر زنجیره تولید را تکمیل کنند.

وی گفت: نگاه شرکت های منطقه برای جذب کارشناس و محصولات ابتدا به شهرستان سیرجان و پس از آن به استان و کشور باشد و با بومی سازی قطعات نیازها رفع می شود که سیاست استان کرمان بر همین امر است.

دهقان افزود: از شرکت ها خواستیم مراودات تجاری و نقدینگی خود را در استان متمرکز کنند در سیرجان ۳۵۰ میلیون تن مواد معدنی در سال استحصال، استخراج، حمل و فراوری می شود که حجمی از افراد متخصص، تجهیزات و نیروی متخصص نیاز دارد لذا ضرورت برگزاری این نمایشگاه ها وجود داشت.

وی بیان داشت: نمایشگاه ها حضور و توانمندی های شرکت های مختلف را عرضه و به رقابت می گذارد و مشتریان در یک فضای باز تجاری و صنعتی می توانند بهترین ها را انتخاب کنند که این امر موجب ارتقای شرکت های دست اندرکار در جهت توسعه و بهسازی قطعات و مواد و خدمات به جامعه صنعتی مورد هدف می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: برگزاری این نمایشگاه موجب رشد صنعت برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می شود و امیدواریم نمایشگاه های تخصصی در استان کرمان بیشتر فعال شوند و مرکز استان آمادگی آن را ارائه دارد.

وی عنوان کرد: شرکت های بزرگ صنعتی استان کرمان می توانند در تصمیم گیری های این نمایشگاه سهیم شوند که رقابت را در بخش صنعتی استان و کشور فعال کنیم.

دومین نمایشگاه و همایش بین المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد از پنجم تا هفتم بهمن ماه سال جاری در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها کرمان سیرجان سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان سرمایه گذاری کرمان سیرجان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح روز چهارشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تبریز، افزود: نشان تجاری باید به گونه‌ای باشد که مردم در داخل و خارج کشور آن را بشناسند، اگر محصولی با نشان تجاری در دنیا شناخته شده و مردم به آن اعتماد کنند یعنی تولید پایدار است.

وی ادامه داد: محصول دارای نشان تجاری اگر بازارسازی نشود، ناقص بوده و احتمال دارد در مسیر صعودی تولید زمین بخورد.

وی با بیان این‌که تولید باکیفیت، ساختن نشان تجاری مؤثر و قابل اعتماد برای دنیا و بازارسازی سه اصل مهم در صنعت شیرینی و شکلات است، گفت: کار نمایشگاه‌ها نیز بازارسازی است و طراحی یک نمایشگاه خوب بین المللی موجب می‌شود تا بتوانیم محصول خود را به دنیا عرضه کنیم.

رحمتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از ۱۷ دوره برگزاری در کشور برای نخستین بار در تبریز برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه اکنون به جای اصلی خود بازگشته است و آذربایجان شرقی، قطب صنایع غذایی و محصولات شیرینی و شکلات در کشور است.

وی ادامه داد: تقریباً ۱۰۰ درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی بوده و سالانه ۲۱۵ هزار تن صادرات به ۷۹ کشور خارجی انجام می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: با معرفی محصولات و دستاوردهای نمایشگاه‌ها از طریق رسانه و شبکه‌های مجازی که امروز در موضوع بازارسازی نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند، می‌توان شاهد توسعه بازار صنایع بود.

کد خبر 6087201

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است