Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان مرکزی بر اساس این حکم، عباس صالحی معاون دادستانی اراک به عنوان مسئول تام‌الاختیار پیگیری و نظارت بر جرائم مربوط به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان تعیین شده است.

مسوول نظارت بر جرایم انتخابات مجلس در این حوزه، موارد لازم را  قبل از ایام تبلیغات رسمی، حین تبلیغات رسمی نامزدها، روز سکوت تبلیغاتی، روز اخذ رای، زمان اعلام نتایج شمارش آراء و پس از آن پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی آن متعلق به نمایندگان حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است و حوزه های انتخابیه «تفرش، آشتیان و فراهان»، «ساوه و زرندیه»، «محلات و دلیجان»، «شازند» و خمین  هر کدام یک نماینده در خانه ملت دارند.

برچسب‌ها اراک دادستانی کل کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک دادستانی کل کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی اراک دادستانی کل کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد