Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:13:23 GMT

مجوز کارگزاری به هیچ دستگاهی ندادیم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۹۱۴

مجوز کارگزاری به هیچ دستگاهی ندادیم

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور محمدی عصر امروز شنبه ۵ دیماه در نشست هم اندیشی کارآفرینان جوان با وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: ۱۰۸ مجوز کارگزاری داریم که برخی در حال تبدیل به سهامی عام هستند. ما مجوز کارگزاری را به هیچ کس حتی وزارتخانه‌های نفت، نیرو کشاورزی نداده ایم.

رئیس سازمان بورس به تأمین مالی از طریق بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: طی سه سال اخیر بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کردیم در حالی که این عدد قبلاً ۱۰ هزار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر زمان بر بودن پذیرش‌ها بود گفت: فرایند پذیرش‌ها در دنیا بین ۳ تا ۴ ماه است در حالی که در کشور ما پذیرش مشکلی ندارد بلکه در حسابرسی، ثبت، امضای مدیرعامل و… مشکل داریم که موجب طولانی شدن زمان پذیرش می‌شود.

وی افزود: در واقع در ایران مدارک ناقص است و در صورت تکمیل مدارک زمان پذیرش در کشور ما بین ۴ تا ۵ ماه خواهد بود.

کد خبر 4834924 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار کانون کارگزاران بورس بازار سرمایه سیل سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو بورس قیمت نفت ایالات متحده آمریکا سقوط هواپیمای اوکراینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت سکه بهار آزادی مالیات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • استارت سرد خودروسازی
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند