Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجرد کاهانی گفت: تئاتر قاصدک به جز مشهد در برخی شهرهای استان همچون نیشابور، فریمان و سبزوار و مراکز استان‌های تهران و گلستان اجرا خواهد شد که زمان و مکان این اجراها متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رسول مجردکاهانی» عصر(۵ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از بزرگترین دغدغه‌های در بحث سالن‌های تئاتر بوده و از مسئولان ارشاد، شهرداری و دیگر مجموعه‌های مرتبط درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم، گرچه مسئولان آستان قدس رضوی و حوزه هنری وعده‌هایی دادند، اما تنها در حد کلنگ‌زنی بوده و اتفاق دیگری نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تهیه‌کننده تئاتر شب قاصدک افزود: یکی دیگر از مشکلات جامعه هنری پروسه طولانی‌مدت نامه‌نگاری‌ها بوده زمان‌های زیادی جهت گرفتن یک امضا صرف می‌شود و در شرایط فعلی به جرات می‌توانیم بگوییم که تئاتر درآمد ندارد و هنرمندان به عشق مردم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

وی ضمن انتقاد از بی‌مهری مسئولان به عوامل این اثر هنری، گفت: گروه پویا از گروه‌های توانمند هنری استان و کشور است و همه‌ساله کارهای برجسته‌ای ارائه داده، اما مدت ۷ سالی است که با بی‌مهری‌های مسئولان مواجه شده است.

 

مجردکاهانی خاطرنشان کرد: تئاتر قاصدک به جز مشهد در برخی شهرهای استان همچون نیشابور، فریمان و سبزوار و مراکز استان‌های تهران و گلستان اجرا خواهد شد که زمان و مکان این اجراها متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

«سیده‌زهرا حسینی» بازیگر تئاتر شب قاصدک گفت: من بازیگر نقش اول این کار هنری هستم و در آن به مشکلات ریشه‌ای زنان که متاسفانه با آن عادی برخورد می‌شود پرداختم، متاسفانه عادی جلوه‌دادن موجب تشدید مشکلات شده و می‌خواهیم که تلنگر لازم را در مسئولان ایجاد کنیم.

 

«مهسا منتظری» بازیگر تئاتر شب قاصدک، بیان کرد: من ایفاکننده نقش سحر هستم، شخصیتی که غیرقابل درک بوده و سختی‌هایی که در زندگی با آن مواجه شده نه تنها بروز نداده، بلکه در مسیر رشد و بالندگی اطرافیان تلاش می‌کند.

 

«میعاد شیخی» دیگر بازیگر تئاتر شب قاصدک هم گفت: هنر یعنی ریاضت و به نظر من هنرمند کسی است که با عشق و علاقه همه‌چیز خود را در مسیر شادی مردم صرف می‌کند؛ من ایفاکننده نقش صادق در تئاتر شب قاصدک هستم، شخصیتی که از نداری می‌میرد، آن هم در شرایطی صادق‌های دیگر که انتظار یاری‌گر از آنان است در سکوت مطلق قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه سردار سلیمانی تئاتر خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!