Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان رشت در فرمانداری اظهار داشت: عمده نانوایان دلسوز بوده و عملکرد خوبی در پخت نان باکیفیت برای مردم دارند، اما لازمست همه نانوایان رعایت موارد مربوط به پخت نان با کیفیت را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به کار ارزشمند نانوایان و دشواری این شغل و بیان اینکه در گذشته نانوایان با تقدس و اعتقاد در این حرفه فعال بودند و چند ساعت قبل از طلوع خورشید برای ورآوری خمیر نان اقدام می کردند، افزود: ضروریست تا این فرهنگ سنتی ارزشمند بار دیگر پررنگ شود البته هستند نانوایانی که اکنون با وجدان و انضباط کاری در این حرفه مشغول بوده و نان با کیفیت تحویل مردم می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت رعایت بهداشت در نانوایی ها و پخت نان را بسیار حائز اهمیت عنوان و خاطر نشان کرد: شاخص های بهداشتی در پخت نان باید لحاظ شود که در این باره نظارت و کنترل در نانوایی ها باید توجه جدی شود.

وی  با بیان این که نیروی انسانی شاغل در نانوایی ها باید از مهارت های لازم برخوردار باشد، اضافه کرد: نیروی انسانی دارای مهارت در ارائه نان با کیفیت به مردم نقش مهمی دارد بنابراین آموزش این قشر باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این که نانوایی ها باید از پروانه کسب برخوردار باشند، اظهار داشت: نانوایی واحد صنفی مهمی است، باید حتما از پروانه فعالیت برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه اهمیت جلسه های آرد و نان بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: از سال ۶۵ که در مجموعه وزارت کشور در سطوح مختلف فعالیت دارم، این جلسه ها یکی از چالشی ترین،حساس ترین و بحث انگیزترین جلسه ها است. اینکه نرخ نان قانونی و مصوب باشد و کنترل های لازم انجام شود، اینکه نانوایی شغل حساسی است و هر کسی نمی تواند مدیر نانوایی باشد، از جمله موارد همیشگی در جلسه های مربوط به آرد و نان است.  

وی ادامه داد: اینکه بعضی از نانوایی ها اجاره داده شده، درآمدشان نصف می شود و برای جبران ۵۰ درصد باید از کیفیت نان بزنند و یا از وزن آن کم کنند، و یا اینکه متصدی نانوایی به معنی واقعی نانوا نیست به این دلیل کیفیت نان کاهش یافته و نان خوب ارائه نمی شود از بحث های تکراری در این جلسه ها است.

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان رشت با حضور جمعی از بخشداران، روسای شورای اسلامی از بخش های شهرستان رشت و .. عصر امروز شنبه در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه طرح ساماندهی کمی و کیفی نانوایای های استان گیلان با استفاده از GIS از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گیلان (اداره امور آرد و نان) رونمایی شد.

در این جلسه بیان شد که جانمایی اطلاعات نانوایان در شهرستان رشت به پایان رسید، در شهرستان انزلی، صومعه سرا و لاهیجان اجرایی شد و در کل استان اجرا می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان گیلان شورای اسلامی فرماندار شهرستان مد نیروی انسانی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری