Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:35:20 GMT

رادو: در 20 سال اخیر چنین شرایطی را تجربه نکردم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۷۹۵

رادو: در 20 سال اخیر چنین شرایطی را تجربه نکردم

سرمربی مونته نگرویی ذوب‌آهن گفت: در 20 سال مربیگری برای نخستین بار در این شرایط هستم و باید با شرایط لیگ و بازیکنان آشنا شوم که کار ساده‌ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ رادولوویچ بعد از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: برد بسیار مهمی برای ما بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم که با تلاش آنها این برد بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد از نظر روانی حائز اهمیت بود زیرا من تنها 10 روز است که در ایران هستم و از بازیکنان مجدد تشکر می‌کنم زیرا این برد نتیجه تلاش آنهاست.  این 3 امتیاز اعتماد به نفس خوبی به ما می‌دهد و ثمره تمرینات اخیر ما بود و کارهای تمرین را بازیکنان در زمین اجرا کردند. از هواداران برای حمایت‌شان تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه گفت: با وجود اینکه امروز بردیم باید در نظر داشته باشیم که شرایط خوبی نداریم و چند بازیکن را از دست دادیم. در روزهای آتی چند بازیکن جدید به ما ملحق می‌شوند و همه باید با هم متحد باشیم تا روند رو به رشد را با ثبات ادامه دهیم. این تیم آینده بسیار خوبی دارد و بازیکنان با استعدادی دارد اما از استعداد تا مرحله نهایی خودشان فاصله دارند که نیاز به کار و تلاش است. به همین روند سختکوش‌مان ادامه می‌دهیم و امیدوارم عملکردمان بازی به بازی بهتر شود. کادرفنی و بازیکنان همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا هواداران ذوب‌آهن از تیمشان راضی باشند.


رادولوویچ در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند بدشانس است که در ابتدای حضورش در ذوب‌آهن، این تیم با تیم‌های مدعی بازی دارد، گفت: در نهایت با همه این تیم‌ها بازی می‌کردیم و اگر یک - دوماه فرصت داشتم کارم آسان‌تر بود. در 20 سال مربیگری برای نخستین بار در این شرایط هستم و باید با شرایط لیگ و بازیکنان آشنا شوم که کار ساده‌ای نیست، به همین دلیل این برد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و برای هواداران، مدیریت و بازیکنان این برد خوب است.  سعی‌مان را می‌کنیم تا با روش خودمان بازی کنیم و امیدوارم 2 -3 بازیکن جدید اضافه شوند و این باعث می‌شود رقابت بیشتری بین باریکنان ایجاد شود. امیدوارم عملکردمان بهتر شود.

 

وی درباره مهاجم خارجی و جدیدی که ذوب‌آهن قصد جذب او را دارد، گفت: دارکو مدیر برنامه‌های خودش را دارد و پیشنهاد داد و باشگاه قبول کرد. می‌توانم در جواب مدیریت که می‌پرسند بازیکن خوبی است یا نه جوابشان را بدهم، این بازیکن در بلژیک بازی کرده و بازیکن بزرگی است و در هر جا که بوده مثمرثمر بوده و امروز همه دیدند که در خط حمله مشکل داریم. منظمی استعداد بزرگی است اما بسیار جوان و 17 ساله و جوان‌ترین بازیکن لیگ است. درباره وفا باید بگویم 3 دفاع بیشتر نداریم و رقابت طولانی است. 14 بازی در پیش داشته و در هر پست 2 بازیکن اضافه‌تر نیاز داریم. الان یک دفاع کم داریم، پس از یک بازی باید ببینیم چه کسی را می‌توانیم جایگزین کنیم و می‌خواهیم رقابت در بین بازیکنان ایجاد کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که با جذب بازیکنان جدید ضعف‌های تیمش برطرف خواهد شد یا خیر گفت: هر کس به فوتبال علاقه‌مند است می‌فهمد من پس از بسته شدن پنجره به تیم ملحق شدم و در این فرصت می‌توانستیم بازیکنان آزاد را جذب کنیم و این شرایط با حالت عادی متفاوت است.  دارکو و وفا اضافه می‌شوند تا در طول لیگ به ما کمک کنند و اگر مراقب شرایط باشند و کیفیت لازم را داشته باشند از آنها استفاده می‌کنیم و انتظار دارم کیفیت تیم را بالا ببرند.

پاختاکور میودراگ رادولوویچ ذوب آهن اصفهان ازبکستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاختاکور میودراگ رادولوویچ ذوب آهن اصفهان ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند

به گزارش ورزش سه، در یکی از شادی گل‌های تیم ملی در بازی با قرقیزستان که مهدی کریمی انگشت‌های گِره کرده خود را به شکل قلب در آورده بود و چند قدم عقب‌تر سالار آقاپور و بهروز عظیمی با به آغوش کشیدن همدیگر در خوشحالی او شریک شدند. هوادارانی در سالن بودند که آن لحظه را با آواز خواندن نام آن‌ها سپری کرده و امید جدیدی را برای قهرمانی در دست داشتند. این تمامی آنچه در تصویر میبینیم، نخواهد بود بلکه بازیکن‌های آن قاب همگی چهره‌های جایگزین عصر طلایی تیم‌ملی بوده‌اند که میراث جدید به شمار می‌روند و می‌توانند تا نزدیک به یک دهه آینده در آوردگاه آسیایی و جهانی بدرخشند.

بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا بوده است. پیش از او محمدحسین بازیار با هجده سال سن به فوتسال آسیا معرفی شد که فرصت حضور در این دوره از رقابت‌ها را بدست نیاورد. علی اکرمی و مسعود یوسف، بازیکنان ۲۴ ساله‌ای هستند که برای نخستین بار در بزرگ‌ترین رویداد فوتسال اسیا به میدان می‌روند. همگی این بازیکنان در دوره مربیگری شمسایی جامه رویایی تیم ملی را بر تن کردند. البته ، می‌توان به این نکته اشاره کرد که انتخاب‌های شمسایی  به همان اندازه که از روی مصلحت و منطق زاییده شده، به همان اندازه ضروری هم بوده و هر مربی دیگری نیز جای او بود، به ستاره های فعلی فوتسال ایران روی می‌آورد.

بهروز عظیمی

بازیکنانی که فراتر از سن حضورشان در زمین مسابقه عاقل هستند و با ذهنیت برنده کهنه سربازان بازی می‌کنند. اینگونه است که در نهایت بهروز عظیمی، نقش حسین طیبی مصدوم را در جام ملت‌ها ایفا می‌کند و به شیوه مشابه حرکت کرده، شم گلزنی فوق العاده‌ای دارد و سرانجام گلش را به ستاره غایب تقدیم می‌کند. عظیمی در چهار نبرد تیم ملی، دو گل به ثمر رسانده و موقعیت‌های فراوانی را بر روی دروازه حریفان خلق کرده است و اگر کمی خوش شانس بود، در کنار سعید احمدعباسی در صف بهترین گلزنان جام جای می‌گرفت.

علی اکرمی

به بازیکن جوان دیگری که می‌توان اشاره کرد، علی اکرمی است. تبدیل به یک مهره اصلی شدن، کار سختی نبود که او از پس آن بر نیاید. مسئله این است که چقدر سریع پیشرفت کرده. برخی بازیکنان هستند که می شود پتانسیل بسیار زیادی در آن ها دید. به خصوص در بازی های مهم و لحظات تصمیم گیری، اینکه آن ها چطور پاس می دهند، چه کار می کنند و در چه شرایطی دریبل می‌زنند و چگونه با شرایط تیمی خو می‌گیرند.

مسعود یوسف

مسعود یوسف از معدود فوتسالیست‌های ایرانی کمتر از ۲۵ سال بوده که می‌تواند دفاع کند، رهگیری کند، هوشمندانه پاس بدهد و در خدمت تیم ظاهر شود. دارای شخصیتی برای مسئولیت پذیری، سازماندهی در دفاع و حمله است. اگرچه در پست این بازیکن دو ستاره فوق آماده ( مسلم اولاد قباد و مهدی کریمی ) به میدان می‌روند و عرصه خودنمایی را برای او تنگ کرده‌اند اما بر خلاف آن دو بازیکن، سخت‌تر و جانانه‌تر بازی می‌کند و بار دفاعی بیشتری را به دوش بکشد. وقتی او در بهترین حالت خود باشد می تواند به تنهایی بر بازی ها مسلط شود، اگرچه تاکنون فرصت گلزنی در جام ملت‌های آسیا را بدست نیاورده، اما در تک تک ثانیه‌های حضور در زمین مسابقه مفید بوده است.

دیگر خبرها

  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند