Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از صومعه سرا،محمود قاسم نژاد با همراهی مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع و نیز مدیرکل حراست استانداری گیلان ؛ بازدیدی از فرمانداری شهرستان های یاد شده، بعمل آورد.

وی همچنین ضمن نشست با فرمانداران در محل فرمانداری شهرستان های مربوطه؛ به بیان و تبیین شاخص های برگزاری و امنیت انتخابات و لزوم رعایت بی طرفی و قانونمداری در گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری مردم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قاسم نژاد افزود: باید به دنبال انتخابات پرشور ، بی‌طرف و رقابتی در استان و شهرستان‌ها باشیم  و موظف به امانت داری از آرای مردم هستیم. رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به امانت داری و صیانت از آرای مردم گفت: در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات، باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جهت مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند. وی صیانت از آرای مردم را وظیفه شرعی و قانونی خواند و خاطرنشان کرد: تامین امنیت برگزاری انتخابات، وظیفه فرمانداران در شهرستان هاست و با برنامه ریزی اصولی؛ شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در دوم اسفند امسال خواهیم بود. قاسم نژاد با مهم دانستن مشارکت مردم در انتخابات افزود: باید شرایطی مهیا شود که آحاد مردم با سلایق مختلف در انتخابات مشارکت و در پای صندوق رای حضور داشته باشند که این امر مستلزم حضور نامزدهای آنان در عرصه انتخابات است تا احساس کنند حضور آنان بر فرآیند انتخابات تاثیرگذار است. در روزهای آینده و تا قبل از برگزاری انتخابات؛ رئیس ستاد انتخابات گیلان و هیات همراه از تمامی فرمانداری های استان بازدید می کنند. یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود. استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و  ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان انتخابات شاخص معاون ماسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان