Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:12:47 GMT

حذف گنج زاده از لیگ جهانی کاراته

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۰۰۹

حذف گنج زاده از لیگ جهانی کاراته

در جریان رقابت‌های روز دوم لیگ جهانی کاراته وان در پاریس، ذبیح‌الله پورشیب، هادی عرب و سجاد گنج‌زاده در دور نخست مقابل رقبای خود شکست خوردند.

در رقابت‌های وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب احمد محمد رامادان از مصر شد، اما با توجه به حضور کاراته‌کا مصری در دیدار نهایی، کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان به جدول شانس مجدد راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده در دیدار نخست مقابل برایان ایر از آمریکا هانسوکو شد تا با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب حریف خود شود. با شکست کاراته‌کا آمریکایی در دور بعد نماینده کشورمان نیز از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن هادی عرب در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ایوان لپیک از بوسنی شد. با توجه به حذف نماینده بوسنی در ادامه مسابقات، هادی عرب نیز از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند.

صالح اباذری دیگر نماینده کشورمان نیز در وزن ۸۴+ کیلوگرم کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل لوکا کاستا از بلژیک آغاز کرد. او در ادامه مسابقات تا ساعات دیگری در دور دوم به میدان خواهد رفت.

در ادامه این مسابقات و از ساعاتی دیگر حمیده عباسعلی به روی تاتامی خواهد رفت.

رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور ۷۰۳ کاراته‌کا از ۹۲ کشور به مدت سه روز در پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته ایران پورشیب گنج زاده لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها