Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:58:50 GMT

علی همان دلیل اصلی آمدنم به ذوب آهن بود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۴۸۹

علی همان دلیل اصلی آمدنم به ذوب آهن بود

ایسنا/اصفهان دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: علی همام اصلی‌ترین دلیل پیوستن من به ذوب‌آهن بود و رزومه من را برای مدیران این تیم ارسال کرد. فصل قبل در تیم العهد عملکرد خوبی داشتم و در AFC کاپ، در ۱۲ بازی، ۹ کلین‌شیت به ثبت رساندم و بهترین بازیکن تورنمت شدم.‌

مهدی خلیل امروز (شنبه پنجم بهمن ) پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: موفقیت من در ثبت کلین‌شیت به کمک خط دفاعی مستحکمی که داشتیم، به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی در اواخر بازی پرس شدیدی انجام داد و فشار زیادی روی تیم ما آورد، اما به کمک استحکام دفاعی که داشتیم، توانستیم دروازه را بسته نگاه داشته و برتری‌مان را حفظ کنیم که مهم‌ترین موضوع بود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره حضور رادولویچ در ذوب‌آهن،خاطر نشان کرد: بعد از تیم ملی لبنان، در ذوب‌آهن مجددا با رادولوویچ همکاری دارم. رادولوویچ در تیم ملی لبنان دستاوردهای زیادی داشت و در جام ملت‌های آسیا حضور داشت و بهترین رتبه تیم ملی لبنان در رنکینگ فیفا با حضور رادولوویچ به دست آمده است و حالا هم قصد دارد در ذوب‌آهن نتایج خوبش را تکرار کند.

 به گزارش ایسنا، دروازه‌بان جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به ۳ بازیکن لبنانی سالهای گذشته ذوب آهن، گفت: علی همام اصلی‌ترین دلیل پیوستن من به ذوب‌آهن بود و رزومه من را برای مدیران این تیم ارسال کرد. فصل قبل در تیم العهد عملکرد خوبی داشتم و در AFC کاپ، در ۱۲ بازی، ۹ کلین‌شیت به ثبت رساندم و بهترین بازیکن تورنمت شدم.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پارس جنوبي جام ملتهاي آسيا تیم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال ذوب آهن دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم

خاویر تباس همچنان تصمیم خود برای عدم استفاده از تکنولوژی خط دروازه را بهترین تصمیم می‌داند.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا معتقد است VAR برای حل مشکلات داوری کافی است و این لیگ نیازی به تکنولوژی دیگری ندارد.

در جریان ال کلاسیکو هفته 32 لالیگا که با پیروزی 3-2 رئال مادرید همراه بود، جنجال‌ ها و حواشی زیادی اتفاق افتاد اما مهم ترین آن صحنه ای بود که ضربه لامین یامال در شرایطی مشکوک توسط آندری لونین سیو شد و پس از چندین روز، همچنان به صورت قطعی مشخص نیست که این توپ از خط دروازه رد شده یا خیر. حتی طبق مکالمات منتشر شده از اتاق VAR نیز، داوران نتوانستند مدرکی مبنی بر رد شدن یا نشدن توپ از خط دروازه به صورت قطعی بیابند و به همین علت ترجیح دادند بازی را ادامه دهند و گلی به سود بارسلونا اعلام نکنند.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که از تکنولوژی خط دروازه در لالیگا استفاده نمی شود و می توان گفت در صورت وجود این تکنولوژی چنین مشکلاتی پیش نمی آمد. خاویر تباس در همان شب بازی با انتشار تصاویری از خبرهای مربوط به اشتباهات تکنولوژی خط دروازه، تصمیم خود برای عدم استفاده از آن را درست دانست و اکنون در مصاحبه اخیرش باز هم روی درستی تصمیم خود تاکید کرده است. خاویر تباس در مصاحبه اخیر خود با expansioncom گفت:

اگر تکنولوژی خط دروازه بی نقص بود، از آن استفاده می‌ کردیم. با VAR، قریب به 99% صحنه ها قابل بررسی و حل شدن هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد