Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲۳ هزار و ۶۴۰ عدد انوع مواد محترقه پر خطر در شرق پایتخت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "سعید راستی" گفت: با دریافت خبری مبنی برای اینکه فردی با همکاری یکی از همدستانش اقدام به انبار کردن انواع مواد محترقه در شرق پایتخت کرده است، تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی بیان داشت: در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان تعداد فراوانی مواد محترقه پر خطر در انباری در شرق تهران دپو و جمع آوری کرده اند.
وی تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در دوم بهمن ماه تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری هر دو متهم ۲۳ هزار و ۶۴۰ عدد انواع مواد محترقه پر خطر را کشف کنند.
سرهنگ راستی با بیان اینکه با دستور قضائی انبار مذکور پلمب و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی منتقل و سپس با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند، عنوان داشت: کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورده کرده اند.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه برای مراسم چهارشنبه آخر سال، از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امنیت پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه