Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمداسماعیل کوثری در مراسم سالگرد محمدنبی حبیبی در بخشی از صحبت‌های خود و در  توضیح برخی اقدام‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم نهایتا به فرمایش حضرت امام دقیقا آنچنان امکاناتی در اختیار نهضت‌های آزادی‌بخش جهان اسلام و حتی غیر اسلامی گذاشت که استکبار جهانی و صهیونیسم و  ارتجاع منطقه احساس خطر کردند به عبارتی ماهی‌گیری را یاد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عملیات خیبر در اسفند سال ۶۲ حاج آقا حبیبی خیلی علاقه‌مند به شهید همت بودند و وقتی من مجروح شده بودم و در بیمارستان بودم زمانی که پیکر شهید همت را آوردند آقای حبیبی آمد صورت ایشان را در بیمارستان و در سردخانه بوسید و با او وداع کرد.

وی تاکید کرد: امام گفت ما می‌توانیم و بچه‌ها این‌چنین با عشق و شور و نشاط کار کردند و حاج قاسم کاری کرد که صهیونیست‌ها و استکبار جهانی که می‌خواستند منطقه را بگیرند هم نتوانستند و هم احساس سقوط کردند. هرچه ما داریم از ولایت داریم. حاج قاسم سلیمانی هم خودش را به آقا نزدیک کرد که اینچنین محبوب دل‌ها شد و هرچه یاد گرفت از ولایت بود.

سردار کوثری گفت: ما در مجلس هشتم خدمت آقای بادامچیان بودیم و از طرف کمیسیون امنیت ملی به سوریه رفتیم تا گزارشی از آنجا بیاوریم و پنج نفر بودیم. سپس به لبنان رفتیم و خدمت سید حسن نصرالله رفتیم.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله گفت، می‌خواهم به شما چیزی بگویم، گفتیم بفرمایید. گفت ۹ ماه از جنگ سوریه که گذشته بود به این نتیجه رسیدیم که سوریه سقوط خواهد کرد و  گفتیم باید به حال بشار اسد و سوریه فکری کنیم. ما به تهران و خدمت رهبر انقلاب آمدیم و به ایشان از بعد سیاسی و نظامی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی گزارش دادیم و آقا کامل گوش کردند و گفتند که اینطور که شما می‌گویید، نیست. بروید تدابیرتان را عملیاتی کنید هم بشار اسد می ماند و هم سوریه. آن موقع که سیدحسن نصرالله این را برای ما تعریف کرد ۱۶ ماه از جنگ سوریه گذشته بود، در حالی که جنگ سوریه شش سال به طول انجامید. یعنی ایشان پیش‌بینی کرده بودند که هم سوریه می ماند و هم بشار اسد.

سردار کوثری تاکید کرد: در سال ۹۳ که ما جنگ سوریه را دنبال می‌کردیم به عراق کشیده شد و آن موقع ما در مجلس نهم بودیم. در اردیبهشت ۹۳ نماینده‌های آمریکا، انگلیس، اسرائیل، عربستان، امارات، قطر، ترکیه، اقلیم کردستان، بعثی‌ها و داعشی‌ها در اردن جلسه گذاشتند و در خرداد همان سال حمله کردند و تا ۳۵ کیلومتری مرز ما آمدند و اصلا می‌خواستند داخل بیایند. اینجا بود رهبری به عنوان فرمانده کل قوا دو تدبیر کردند. یکی این بود که به نیروهای مسلح گفتند بروید به داخل خاک عراق و به این ها بگویید اگر پایتان را جلوتر بگذارید با ما طرف هستید، این یعنی امنیت مردم. تدبیر دوم ایشان این بود که نامه‌ای به حضرت آیت الله سیستانی نوشتند و گفتند از مردم بخواهید که بیایند به داخل صحنه و آمدند و حشدالشعبی تشکیل شد. حشد الشعبی که حاج قاسم سازمان‌شان داد و آموزششان داد و به کارگیری کرد و عملیات‌ها را یکی پس از دیگری به نتیجه رساند. وگرنه اینها آمده بودند که کار را یکسره کنند. می‌خواستند به اصطلاح خودشان دولت اسلامی عراق و شام را تشکیل دهند.

وی گفت: اما اینجا فرمانده میدان حاج قاسم بود و فرمان ولی امر مسلمین را آنچنان دقیق عمل کرد که با پیروزی‌های پی در پی داعش را در همان مدت زمانی که گفته بود ساقط کرد، نه به طور کامل اما دیگر از تشکیل دولت منصرف شدند و اینجا باید بگوییم استکبار و صهیونیسم بسیار عصبانی شدند. برایشان بسیار سخت بود.

سردار کوثری ادامه داد: وقتی سردار سلیمانی به ماموریتی در لبنان رفته بود و بعد به سوریه و سپس به عراق آمدند در روز جمعه سیزدهم دشمنان با تمام امکانات خود ایشان را به شهادت رساندند و این راه ادامه دارد و ایستاده‌ایم تا ظهور صاحب اصلی این انقلاب آقا امام زمان.

وی گفت: این پاسخگویی یک گوشه‌اش نشان داده شده است. من به عنوان یک کارشناس کوچک عرض می‌کنم ما بسیار قدرتمندیم، از خودمان تعریف نمی‌کنم. ما در بین خودمان کوچک هستیم و در مقابل دشمن، بسیار قوی هستیم و اگر دشمن کوچکترین خطایی کند در درجه اول اسرائیل از بین می‌رود و این حرف نیست و در عمل آنچنان است که ما این توانایی را داریم. ما باید کاری کنیم که شهدا، حاج قاسم و آقای حبیبی هم از ما این را می‌خواهند. شهدای موتلفه و همه شهدا این را از ما می‌خواهند که انشاالله این راه را مصمم و محکم ادامه دهیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب

 فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم به ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه (س) در حمایت از طرح نور گفت: حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس؛ سردار احمدرضا رادان در اجتماع ۶ هزار نفری مردم قم در صحن آئینه حضرت معصومه (س) در حمایت از طرح نور فراجا حضور یافت و بیان داشت: فراجا طرح نور را با قوت ادامه می‌دهد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: سپاسگزار و قدردان محبت شما عزیزان خواهران، برادران، علماء، فضلا، رزمندگان و آحاد مردم هستیم. خدا را شاکریم که قدم در راهی گذاشته‌ایم در راه سخت پرپیچ و پر فراز و نشیبی که مردم انقلابی این راه پر فراز و نشیب را درک کردند و در حمایت از پلیس به میدان آمدند.

سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

فرمانده کل انتظامی در ادامه گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که در این معرکه به گونه‌ای جلوه کند که پلیس تنها است، اما مردم این خط بطلان را بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم در کنار پلیس، با پلیس، برای پلیس و همراه و همگام با پلیس هستند.

سردار رادان افزود: بدانیم در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسیده است که نبرد رویارو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ چیز در بر ندارد و از همین رو وارد جنگ فرهنگی شده است. دشمنان تلاش دارند دو بال از ما گرفته بشود اولین بال، بال حیا و عفت است و دومین بال، بال غیرت است.

وی گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

بنابر اعلام خبرگزاری پلیس، سردار رادان گفت: آیا این دختران وطن، دشمنان ما هستند، هرگز، اینها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند تا بتوانند سرباز بی جیره و مواجب آنان باشند ما در حقیقت داریم حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی مان را انجام می‌دهیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، از مادران آینده‌ای که بایستی رزمنده پرور، شجاع پرور، میهن دوست پرور و اسلام دوست باشند.

وی با بیان این که عده‌ای قصد دارند عفاف و حجاب را یک مسئله امنیتی جا بیندازند، بیان داشت: بنده رسماً اعلام می‌کنم، رسماً بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و کاملاً اجتماعی می‌بینیم، اصلاً انتظامی و امنیتی نمی‌بینیم.

فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: در برابر هجمه‌ای که به حیا، عفت و غیرت ایران اسلامی و مردم ایران اسلامی ما وارد شده فقط انتظامی نباید وارد میدان دفاع باشد. همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن ماموریم و در آینده نزدیک پشت پرده‌های این جریان را از قاب تلویزیون خواهید دید کسانی که می‌آیند دختران ما را خارج می‌برند و رایگان آموزش می‌دهند تا در جامعه طوری باشند که قبح بی شرمی و بی حیایی و بی غیرتی را بگیرند. دشمن با برنامه ریزی وارد شده است.

وی افزود: ۳۱ دستگاه مسئول راهکار‌های اجرایی حجاب و عفاف بوده که اگر به تکالیف خودشان عمل می‌کردند امروز شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان نبودیم.

فرمانده کل انتظامی گفت: از حمایت دستگاه قضا و رئیس جمهور محترم برای حمایت از انتظامی در اجرای این طرح تشکر می‌کنم. معمولاً هیچ رئیس جمهوری این کار را نمی‌کند، چون اعتقاد دارد بایستی کاری کند که رای داشته باشد، ولی رئیس جمهور محترم واقعاً حساب این را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری شود.

فرمانده کل انتظامی در ادامه از حمایت وزیر کشور نیز تقدیر کرد و گفت: از صداوسیمایی که به میدان آمده، از اصحاب رسانه و قلم به دستانی که بر علیه مزدوران قلم می‌زنند نه برای مزدوران تشکر می‌کنم.

وی افزود: کسانی هستند که برای مزدوران قلم می‌زنند و به این قلم زدشان هم افتخار می‌کنند و توجه ندارند که فردای قیامت، کلمات و حرف‌های این مقالات، این جملاتی را که می‌آورند بایستی پاسخگوی آن باشند در محضر پروردگار، چگونه می‌شود بی حیایی را ترویج کرد با ادبیاتی زیبا و بعد انتظار داشت قیامتی امین داشت.

فرمانده کل انتظامی بیان داشت: چنین است که بایستی عزم و اراده مان را در برابر صیانت از دختران میهن‌مان قرار بدهیم، من اینجا در حرم حضرت معصومه (س) در برابر متدین و انقلابیونی که برخی از آنها امروز اینجا هستند و در برابر خانواده شهدا، خانواده جانبازان، خانواده رزمندگان، علماء، صلحاء و در حرم خانم حضرت معصومه (س) قسم یاد می‌کنم تمام توان را برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی مان خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم داشت و هیچ اراده ای، تهمتی، افترایی، هیچ سرزنشی و شماتتی ما را از این راه پر فیضی که حضرت حق در برابرمان قرار داده به عقب نخواهد راند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم علیه اراذل و اوباش، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه هم تلاش می‌کنیم.

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ثبت دمای ۳۷ میلیون درجه سانتیگراد با یک دستگاه کوچک