Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسین ترکیان اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد سرقت از افراد مخصوصاً بانوان به شیوه مسافرکشی و خوراندن آب‌میوه‌های آغشته به مواد بی‌هوشی، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد این سارق با یک دستگاه سواری تیبا ابتدا افرادی را که منتظر تاکسی بودند شناسایی و پس از جا زدن خود به عنوان راننده آژانس یا تاکسی اسنپ، اعتماد آنان را کسب و سوار خودروی خود می‌کرد و در طول مسیر با فریب دادن و خوراندن آب‌میوه‌های آغشته به مواد بی‌هوشی مسافران را بی‌هوش و اموال آن‌ها را سرقت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل و موفق شدند این سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

ترکیان ادامه داد: متهم دستگیرشده به 20 فقره سرقت به شیوه بی‌هوش کردن مسافران که اکثر آن‌ها بانوان بودند اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به عموم مردم و مخصوصاً بانوان محترم توصیه کرد: هنگامی که درخواست تاکسی آژانس یا اسنپ داشتید مشخصات آژانس و راننده مورد نظر را حتماً مطابقت داده و قبل از مطمئن شدن از سوارشدن بر خودرو اکیداً خودداری شود، به مسافر بران شخصی اعتماد نکنید، در طول مسیر از پذیرش هر نوع خوراکی خودداری کنید و در صورت مشکوک شدن به راننده در اولین فرصت از خودرو پیاده شوید و شماره پلاک و مشخصات مربوطه را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی مسافرکشی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت