Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور اقشار مختلف مردم پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین و از همرزمان سردار سپهبد شهید قاسم سلمانی در شهر شادگان تشییع شد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین و از همرزمان سردار سپهبد شهید قاسم سلمانی با حضور گسترده مردم استان خوزستان در زادگاهش شهر شادگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی از میدان امام خمینی(ره) شادگان به سمت میدان آیت الله قمی تشییع شد و مردم خوزستان در فراق این فرمانده شهید اشک ماتم از دیدگان جاری کردند.

جمعی از مسئولان استانی از جمله سردار محمود معین پور جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان نیز در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین شرکت کردند.

همچنین جمعی از روحانیون، شیوخ و سران عشایر و سایر اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان شادگان نیز در این برنامه حضور یافتند و یاد و خاطره شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین را گرامی داشتند و از این شهید تجلیل کردند.

پیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی در زادگاهش تشییع شد/تجلیل عشایر عرب از همرزم سردار سلیمانیتشییع پیکر پاک شهید مجتبی عباس‌نژاد در اهواز+تصاویرفرمانده بسیج دارخوین شادگان به شهادت رسید

جمعی از مردم اهواز از جمله اعضای هیئت رهروان شهدای استان خوزستان نیز با سفر به شادگان در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین شرکت کردند.

جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و مردم شهیدپرور شادگان نیز در آئین تشییع پیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده شهید بسیج دارخوین حضور داشتند.

سردار شهید ناصر بهبهانی نیا، شهید عبدالامام خیاط، شهید عادل حمادی، شهید کاظم صالحی، شهیده هاشمیه صالحی، شهید عبدالزهرا بازوله، شهیده فضیله صالحی، شهیده رضیه علی‌پور، شهید حبیب بهبهانی، شهیده شرهان صالحی، شهیده لیلا حزبائی، سرباز شهید سلیم شاوردی، شهید محمدعلی کاظمی و شهید عبدالحسین مجدمی از جمله شهدای شهرستان شادگان هستند.

انتهای پیام/331/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فایل صوتی را در ادامه بشنوید.

کد خبر 849666 برچسب‌ها خبر ویژه قاسم سلیمانی بیماری - بیمارستان منافقین

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • فیلم| کشف پیکر ۶۲ شهید در محوطه بیمارستان الشفاء
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران