Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@10:48:19 GMT

لغو دیدار شارلوا مقابل مچلن به دلیل سرما شدید هوا(ویدئو)

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۷۶۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، در هفته بیست سوم لیگ بلژیک امشب تیم شارلوا از ساعت 20:30 به مصاف مچلن رفت.

علی‌قلی‌زاده و کاوه رضایی دو مهاجم ایرانی تیم شارلوا از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند،

ریوتا موریوکا، هافبک ژاپنی شارلروا در دقیقه ۱۷ این دیدار موفق شد با گرفتن پنالتی این فرصت را به کل تبدیل کند و تیمش را در بازی خانگی مقابل مچلن پیش بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دقیقه ۲۳ و در حالی که بازی به سود شارلروا در جریان بود، داور مسابقه بخاطر شرایط جوی و مه غلیظ در استادیوم، بازی را برای لحظاتی متوقف کرد ولی مجددا پس از حدود ۱۰ دقیقه دوباره دستور به ادامه این دیدار داد.

ولی در نهایت در دقیقه ۳۷ دِرنییر، داور این دیدار برای دومین بار و به علت شدت گرفتن مه و به حداقل رسیدن دید بازیکنان و تماشاگران و مهم‌تر از همه تیم داوری، بازی شارلروا و مچلن را متوقف کرد تا این دیدار نیمه تمام بماند.

حجم ویدئو: 1.47M | زمان ویدئو: 00:00:12 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلوا بلژیک علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین | ویدئو