Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:42:17 GMT

پنس مدعی عقب نشستن ایران از مواضعش شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۴۲۶

پنس مدعی عقب نشستن ایران از مواضعش شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا حین بازگشت از سفر ایتالیا، در یک فرودگاه بین المللی در صحبت‌هایی در جمع نظامیان آمریکایی مستقر در جمهوری ایرلند، مدعی شد که ایران در حال عقب نشستن از مواضع خود علیه آمریکاست.

به نوشته وبگاه «آر. تی. ایی» «مایک پنس» معاون ریاست جمهوری آمریکا شنبه شب به وقت تهران با نظامیان آمریکایی که عازم مأموریت در عراق بودند، ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی‌که هواپیمای حامل پنس برای سوختگیری در فرودگاه «شانون» توقف کرده بود، او با حضور در جمع نظامیان آمریکایی عازم عراق گفت: «شما در حال استقرار در بخشی از جهان هستید که شاهد اقداماتی بوده است.»

مایک پنس در ادامه گفت: «اما می‌توانم به شما بگویم که... عقب نشستن ایران [از مواضعش]ادامه دارد. قول می‌دهم شما منابع و پشتیبانی برای انجام مأموریت خود را خواهید داشت.»

اظهارات پامپئو در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران اخیرا در پاسخ به ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، مواضع آمریکا در عراق را هدف حمله موشکی قرار داده است. پنتاگون به مصدومیت ۳۴ نظامی آمریکایی در این حمله اذعان کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه معاون ریاست جمهوری آمریکا مایک پنس ترور سردار سلیمانی عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد

آفتاب‌‌نیوز :

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق