Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه «کهنه‌ سربازان جنگ‌ های خارجی» از دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خواست بابت کم اهمیت جلوه دادن مصدومیت نظامیان این کشور در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد عذرخواهی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از سی.ان.ان، این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کهنه‌ سربازان جنگ‌ های خارجی از رییس جمهوری می‌خواهد که به دلیل اظهارات نادرستش از زنان و مردانی که (در ارتش) خدمت کرده‌اند، عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ هفته گذشته درباره آسیب مغزی نظامیان آمریکایی به خبرنگاران گفت: من شنیده‌ام که آن‌ ها سردرد و چیزهای دیگری داشته‌اند و من آن‌ ها را نسبت به سایر جراحاتی که دیده‌ام، صدمات جدی نمی‌دانم.

کهنه‌ سربازان جنگ‌ های خارجی که خود را بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سازمان مربوط به کهنه‌ سربازان معرفی می‌کند، در بیانیه خود اعلام کردند: آسیب مغزی یک آسیب جدی است و نباید آن را ساده انگاشت.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در ادامه اعترافات قطره‌چکانی خود در مورد تلفات ناشی از حملات موشکی ایران به عین الاسد اعلام کرد: تاکنون ۳۴ نیروی آمریکایی در حمله به پایگاه عین الاسد عراق دچار آسیب مغزی شده‌اند.

"جاناتان هافمن" سخنگوی پنتاگون گفت: هشت سربازی که قبلا به آلمان برای درمان اعزام شده بودند هم اکنون به آمریکا منتقل شده‌اند و ۹ سرباز دیگر به آلمان منتقل شده‌اند و همچنان در آن جا تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی پنتاگون در ادامه افزود: یک نفر به کویت منتقل شد و در آنجا از خدمات درمانی بهره‌مند و به عراق بازگردانده شد. ۱۶ سرباز دیگر به علت آسیب‌ های مغزی در عراق نگه داشته و همان جا درمان شده و به وزارت دفاع بازگردانده شدند.

پیش از این فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تائید کرده بود که ۱۱ نظامی این کشور در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق دچار مشکل شده‌اند که تعدادی از آن‌ ها به کویت و تعدادی دیگر به آلمان منتقل شده‌اند.

سنتکام گفته بود که مشکل سربازان آسیب دیده، ضربه مغزی بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله، که به علت خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

وی افزود: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

دیگر خبرها

  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی