Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:28:03 GMT

کتاب‌هایی درباره شخصیت و زندگی حضرت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۳۸۵

کتاب‌هایی درباره شخصیت و زندگی حضرت زهرا(س)

در بخشی از این گزارش به معرفی بخشی از کتاب‌هایی که در مورد حضرت زهرا(س) نوشته شده و در آن به بخشی از صفات یا ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت اشاره شده می‌پردازیم چرا که با مطالعه این کتاب‌های بیشتر می‌توانیم با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) آشنا و در زندگی امروز از آن بهره ببریم.

کتاب «زندگانی فاطمه زهرا (س) » نوشته سید جعفر شهیدی

شهیدی اثر خویش را با عنوان زندگانی فاطمه زهرا (س) تحلیلی از چند حادثه شگفت می‌داند که قرن‌ها پیش از زمان ما رخ داده است؛ اما اگر قهرمانان این حادثه‌ها را از حادثه‌ها جدا کنیم، خواهیم دید آن حادثه‌ها در طول تاریخ حتی در زمان ما نیز در گوشه‌ای از جهان رخ داده است و می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب زهرا(س)، فصلی از کتاب رسالت، نوشته امام موسی صدر

این کتاب ترجمه علی حجتی کرمانی است. امام موسی صدر یکی از پویندگان راه شناخت دختر پیامبر(ص) است و این کتاب قسمت‌هایی از ره‌آورد اوست، از سیر و سفری که توفیق تماشای شکوه و جمال حضرت فاطمه را یافته است.

زندگانی حضرت فاطمه (ع)، برگزیده منتهی الامال، حاج شیخ عباس قمی، دفتر نشر برگزیده

این کتاب در سه فصل است؛ فصل اول: ولادت با سعادت حضرت فاطمه(ع)، فصل دوم: اسمی و القاب شریفه حضرت فاطمه(ع) و نماز توسل به حضرت فاطمه(ع) و فصل سوم: وفات و وصیت‌های حضرت فاطمه(ع)

فاطمه فاطمه است/ علی شریعتی

یک متن ادبی پر از حس و حال. دکتر علی شریعتی در مقام یک شیعه علوی کوشیده است که بسراید فاطمه بودن فاطمه را!

زندگانی فاطمه الزهرا(س)، ناصر مکارم شیرازی، نشر محبان فاطمه

کتابی ارزشمند که صحیح‌ترین و معتبرترین اقوال تاریخی را نقل کرده است.

کشتی پهلو گرفته، سید مهدی شجاعی، نشر نیستان

از این کتاب تاکنون بیش از دویست هزار نسخه به فروش رفته است. یک متن ادبی و روحانی از سید مهدی شجاعی؛ که در عین استناد به منابع درجه یک، از اتقان در روایتگری برخوردار است. خیلی‌ها معتقدند که "کشتی پهلو گرفته " شاهکار شجاعی است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1345945

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار کتاب معرفی کتاب حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها