Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسپانیایی آبی های لندن می گوید تیمش در دیدار مقابل هال سیتی هم نتوانست به خوبی کنترل بازی را در اختیار داشته باشد. 

طرفداری - شب گذشته (25 ژانویه) دیدار دو تیم هال سیتی-چلسی از چهارچوب دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلستان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر 1 شاگردان لمپارد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی اما، در گفت و گوی پس از بازی عنوان کرد که تیمش نیاز به پیشرفت دارد. 

به گزارش Goal، آزپیلیکوئتا پس از بازی در گفت و گو با BT Sport، اظهار داشت: 

اگر می خواهیم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و در مسابقات مختلف پیشروی کنیم، باید سطح بازیمان را بهبود بیخشیم. این اولین باری نبود که نتوانستیم به خوبی کنترل بازی را در دست بگیریم و این موضوع باعث شد رنج بکشیم. در نیمه اول از اولین موقعیت گلزنی خود استفاده کردیم اما پس از آن موقعیت های زیادی برای بیشتر کردن اختلاف داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم و باز هم در ارائه بازی مورد نظرمان به مشکل برخوردیم. اگر می خواهیم در مقابل بهترین ها بازی کنیم و برای کسب جام های مختلف بجنگیم، باید بیشتر پیشرفت کنیم. ما یک تیم هستیم و فصل طولانیست. برای سه جام مختلف می جنگیم و هدفمان هم این است که تا جایی که می توانیم به پیشروی ادامه دهیم. کار ما این است که در بهترین فرم ممکن باشیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، هافبک دفاعی آرسنال، اعتراف قابل توجهی در مورد توانایی‌های رودری، تاره منچسترسیتی، داشته است.

آرسنال و سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت نزدیکی با هم دارند و سیتي با حضور پپ گواردیولا به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ جزیره است.

مسیر قهرمانی لیگ برتر همچنان در دستان قهرمان فصل پیش است و در صورت پیروزی در چهار بازی باقی‌مانده این فصل، سیتی دوباره جام را بالای سر می‌برد.

با این حال، آرسنال بار دیگر در این فصل عملکرد موفقی در تلاش برای کسب جام برداشته و بخش بزرگی از موفقیت‌های مداوم آن‌ها را می‌توان مدیون عملکرد دکلان رایس، در نظر گرفت.

از دکلان رایس در طی مصاحبه جدیدی با اتلتیک، پرسیده شد که چه احساسی نسبت به رقابت با رودری هم در زمین و هم در نبرد قهرمانی لیگ برتر دارد. رایس اینطور پاسخ داد: "باید بگویم که از آن لذت می‌برم. اینطور احساس می‌کنم که ما بازیکنان متفاوتی هستی. او در اسپانیا به دنیا آمده و همیشه یک شماره 6 واقعی بوده است.

از نحوه بازی او می‌توان فهمید که مدت زیادی زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده است. او بسیار ساختارمندتر از من است. می‌توانم بگویم که خیلی بی‌تفاوت‌تر هستم. چیزهای مختلفی وجود دارد که شاید در آن ما مکمل یکدیگر هستیم، اما بدون شک، او در جهان بهترین است."

دیگر خبرها

  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست