Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:01:27 GMT

طغیان رودخانه موجب قطع برق ۱۰روستای ریگان شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۵۳۷

طغیان رودخانه موجب قطع برق ۱۰روستای ریگان شد

امین باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  در اثر  بارش شدید باران در مناطق کوهستانی شهرستان رودخانه های فصلی طغیان کرده و خسارت هایی را به زیرساخت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه  اعزام اکیپ های برق رسانی جهت وصل برق این مناطق به مناطق کوهستانی اعزام شده اند بیان داشت:  سیلاب شدید مانع وصل برق در این مناطق شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری از ریزش سقف منازل اهالی مناطق کوهستانی شهرستان  ریگان خبر داد وبیان داشت: این منازل از نوع سنگی و خاکی هستند که به دلیل شدت بارندگی ریزش کرده اند.

وی بیان داشت : سیلاب دو روز قبل در شهرستان ریگان یک قربانی گرفت که به دلیل ریزش ساختمان یک و احد مسکونی از نوع خشت وگلی بود .

فرماندار ریگان از بازگشایی راه روستایی ده رضای شهرستان ریگان خبر داد و افزود: راه مناطق رودشور شهرستان امروز نیز بازگشایی خواهد شد .

باقری از اعزام نیروهای امدادی جهت امداد رسانی به روستاهای گرفتار در سیلاب در این شهرستان خبر داد و عنوان داشت : کارشناسان در حال براورد خسارت ریالی در این مناطق هستند .

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد که دارای ۳۰۲پارچه آبادی  است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 برق ریگان مناطق طغیان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه «قره سو» پُرآب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بارش‌های چند روز اخیر در مناطق مختلف استان گلستان به ویژه در سرشاخه‌های رودخانه قره‌سو باعث شد تا این رودخانه پُرآب شود و حتی در برخی مناطق، طغیان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی