Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم جوانمردی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوزستان قطب دریفت کشور است و در چند سال گذشته با نظر فدراسیون، میزبانی مرحله نهایی مسابقات کشوری این رشته که حکم انتخابی تیم ملی را دارد به خوزستان واگذار شده است.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های دریفت قهرمانی کشور در یازدهم بهمن ماه امسال در اهواز گفت: اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها را انجام داده و تلاش می‌کنیم خوزستان نیز با ورزشکارانی مقتدر در این مسابقات شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان افزود: در این پیکارها بیش از ۱۵ استان و یکصد اتومبیلران حضور دارند و خوزستان با هفت ورزشکار در رقابت‌ها حاضر می‌شود که شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکو دارند.

وی با اشاره به اینکه اتومبیلرانی خوزستان هنوز تا رسیدن به شرایط ایدهآل فاصله داشته و باید ضعف‌های این رشته را کاهش دهیم گفت: درسال های اخیر به ویژه در رده سنی پایه اتومبیلرانان خوبی را برای خوزستان پرورش دادیم که بارها در مسابقات کشوری افتخارآفرینی کردند. اتومبیلرانی جزو رشته های پرهزینه است لذا اتومبیلرانان استان نیازمند حمایت هرچه بیشتر هستند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

جوانمردی با بیان اینکه اتومبیلرانان خوزستان در سال جاری تاکنون موفق به کسب بیش از ۵۰ نشان رنگارنگ کشوری شده‌اند افزود: خوشبختانه علاقه‌مندی به این رشته در استان رو به افزایش است و مسابقات استانی در کلاس‌های مختلف با حضور شمار زیادی از نوجوانان و جوانان مشتاق برگزار می شود که این موضوع برای ما بسیار حایز اهمیت است.

وی در خصوص توسعه این رشته در بین بانوان خوزستان گفت: اتومبیلرانی در بین بانوان خوزستان رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و امسال نیز بانوان مستعدی جذب این رشته شدند و هم اکنون حدود ۱۰۰ اتومبیلران خانم در رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در حال فعالیت هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابی تیم ملی مسابقات خوزستان کشوری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی