Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@18:40:06 GMT

حمایت از فعالیت های فرهنگی راهبرد شورای پنجم است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۹۲۹

حمایت از فعالیت های فرهنگی راهبرد شورای پنجم است

هاشمی با اشاره به حمایت شهرداری تهران از جشنواره فیلم فجر گفت: حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به جای تصدی گری از راهبردهای شورای پنجم است.

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در صد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهرداری تهران مخلصانه به کمک هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان رفت و در شرایط سخت در کنار آنها که در محرومیت و رنج بیشتر بودند، کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران به موضوع کمک شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و افزود: کمک شهرداری تهران به فیلم جشنواره فجر به جای تصدی گری در فعالیت های فرهنگی باعث تسهیل و حمایت از مباحث فرهنگی می شود.

 

وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی جشنواره فیلم فجر شهروندان تهرانی هستند و بخش زیادی از هزینه استفاده از جشنواره را پرداخت می کنند، گفت: مدیریت شهری بیشتر در قالب اجازه استفاده از زیرساخت ها نظیر سالن، بیلبورد و امکانات فیزیکی کمک می کند که جزو اقدامات فرهنگی است.

 

هاشمی با بیان اینکه مدیریت شهری از انتقادات سازنده همراه با پیشنهاد برای بهبود کارآیی و اثربخشی کارها استقبال می کند، گفت: در سال های گذشته کمکی که به جشنواره فیلم فجر می شده است، بیشتر بود اما با توجه به شرایط اقتصادی مدیریت شهری امسال کمتر در این بخش هزینه کرده است.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نخستین سال از دهه پنجم انقلاب گفت: سال پر حادثه و دشواری را پشت سر گذاشتیم و انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری با چالش، مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مواجه بود؛ بنابراین وحدت، همدلی و همراهی همه مردم و نخبگان برای دفاع از انقلاب و ایران لازم است.

 

هاشمی تصریح کرد: نباید وحدت را تک صدایی ترجمه کنیم بلکه وحدتی ارزشمند است که برخواسته از سلایق و صداهای گوناگون باشد.

 

وی تاکید کرد: در روزهای اخیر شاهد هستیم در رسانه ملی و تریبون های رسمی کشور مطالب نادرستی گفته می شود که بخش قابل توجه ای از مسئولان فعلی و گذشته نظام را تخریب می کند و حقایق تحریف می شود در حالی که امکان پاسخگویی متناسب و منصفانه فراهم نمی شود.

 

هاشمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که انتخابات پر شور و افزایش مشارکت در انتخابات می تواند خطر تهدیدات برای کشور را کاهش دهد، باید فضا را تغییر دهیم و شورای نگهبان با سعه صدر و افزایش دامنه تنوع سلیقه کاندیداهای تأیید شده و صدا و سیما نیز با ایجاد توازن و رعایت بی طرفی و انصاف به برگزاری پر شور انتخابات کمک کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه مسجد مسجد فهما خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد محسن هاشمی شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است