Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:08:14 GMT

طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در رشت اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۹۴۰

طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در رشت اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام نصیرنژاد از اجرای طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» همزمان با ایام الله دهه فجر در شهر رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام «حاتم نصیرنژاد» با اشاره به چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب و لزوم تبیین دستاوردهای نظام در این ایام به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: باید در این ایام با فعال کردن سایت‌ها، پایگاه‌های خبری، تحلیلی و شبکه‌های اجتماعی بسیج با موضوع دهه فجر و فعال کردن پایگاه‌های بسیج همراه با بر تبیین خدمات نظام در طول این چهل سال پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با تاکید بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد از اجرای برنامه انقلابی «۱۰شب، ۱۰مسجد» خبر داد و افزود: این برنامه هر شب پس از نماز مغرب و عشاء در يکی از مساجد شهر و به‌منظور تبيين انديشه‌های امام خمينی(ره) و فلسفه شکل‌گيری انقلاب اسلامی همراه با سرود و خاطره‌گویی مبارزان انقلابی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: مساجد محوری فاطمه الزهرا(س)، امام حسین(ع)، شهدای دیانتی، امام رضا(ع) گلسار، صاحب‌الزمان(عج) سیاه اسطلخ، امیرالمومنین(ع) بلوار شهید افتخاری، الهادی(ع) شهید بهشتی، فاطمه الزهرا(س) مسکن مهر و خواهر امام رشت از مساجد پیشنهادی برای اجرای این برنامه هستند که با همکاری کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.

 

نصیرنژاد با اشاره به بهره‌برداری از حلقات صالحین در راستای تبیین شعائر اسلامی و انقلابی در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و بهره‌گیری از سخنوران دینی و معرفی مساجد فعال جهت تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری به یاد سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های تدوین شده به منظور پاسداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گیلان است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه فهما مسجد رویداد ملی فهما 10 شب 10 مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی