Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:40:16 GMT

کریستیز حراج دوبی را لغو کرد/اثر باکیفیتی نبود!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۰۶۱

کریستیز حراج دوبی را لغو کرد/اثر باکیفیتی نبود!

حراجی «کریستیز» برنامه حراج خاورمیانه ماه مارس خود در دوبی را به دلیل آنچه که «‌فقدان آثار باکیفیت» عنوان کرده است، لغو کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نت نیوز، حراجی کریستیز اعلام کرد برنامه حراج سالانه ماه مارس دوبی را لغو می‌کند و برای حراج آثار خاورمیانه فقط به رویداد حراج لندن که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، بسنده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مایکل جها» مسوول شعبه خاورمیانه حراجی «کریستیز» بیان کرد :«در پی فروش موفقیت‌آمیز آثار مدرن خاورمیانه و هنر معاصر  دردوبی و لندن، قصد داریم تمرکز خود را بر رویداد بزرگ فروش آثاری هنری که در سال ۲۰۲۰ و در لندن برگزار میشود، معطوف کنیم.»

حراجی کریستیز که نخسیتن رویداد حراج دوبی خود را در سال ۲۰۰۶ برگزار کرده است، لغو شدن حراجی امسال را فقدان آثار هنری خاورمیانه باکیفیت عنوان کرد. این درحالی است که «کارولینا لوکا» مدیر جدید آثار خاورمیانه کریستیز بر موفقیت کلی بازار فروش آثار هنری خاورمیانه تاکید دارد.

«لوکا»‌ ‌در گفت و گو با آرت‌نت بیان کرد :« برگزار کردن سالانه رویداد حراج مساله‌ای است که برای مدت‌ها مورد بحث بوده است. ما باید بتوانیم  تقاضاهای جدید مجموعه‌داران خاورمیانه که تشنه فروش آثار هنری باکیفتی که مطابق خط مشی‌های مجموعه های آن‌ها هستند را پاسخگو باشیم. مجموعه‌داران در زمینه انتخاب و خرید آثار به حد کمال رسیده‌اند.»

«‌لوکا در ادامه افزود:« بخش اعظمی از آثار هنری باکیفیت خاورمیانه در۱۰  سال اخیر خریداری شده‌اند و هنوز به بازار بازنگشته‌اند. اغلب موسسه‌ها هم میلی به فروش دوباره آثار خود ندارند. این به آن معناست که ما اکنون به دنبال راهی برای کمک به بازار معاصر هستیم.»

در طول ۱۵ سال گذشته، بخش اعظمی از آثار توسط موسسه‌های خصوصی بزرگ از جمله موسسه هنری «بارجیل» واقع در شارجه و «‌لوور»‌ ابوظبی خریداری شده‌اند.

بااین‌ حال برخی از خریداران و فروشندگان می‌گویند، ابهام بازار مسئله اصلی است.

 حراجی «کریستیز» اعلام کرده هنوز قصد دارد رویداد حراج هنری دوبی خود را در سال ۲۰۲۱ برگزار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حراجی کریستیز دوبی حراجي آثار هنری خاورميانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی 20 حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی 3 ماه حجم معاملات طلا از مرز 2,7 تن گذشت.

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

 

 حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

 بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه 9 اردیبهشت سال 1403 برگزار می‌شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز شنبه هشتم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه