Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان بیان کرد: اولویت‌های دیگری نیز در حوزه جوانان وجود دارد که از جمله این اولویت‌ها می‌توان به مهارت، سرمایه و بازرگانی کار اشاره کرد که اگر هریک از این مؤلفه‌ها مورد غفلت واقع شود زندگی جوانان دچار تحول و تغییر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس در خصوص فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ارائه برنامه به صورت عملیاتی اقدام کنند و نتایج این اقدامات زیربنایی را در قالب گزارش‌های مختلف به استانداری فارس ارائه دهند که این موضوع اصلی ترین خواسته استاندار فارس از مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های جوانان آینده سازی آنان است که باید با برنامه ریزی نسبت به شناسایی استعدادهای جوانان و تبدیل پتانسیل‌های بالقوه آنان به بالفعل اقدام کنیم.

رحیمی در خصوص سند سلامت جوانان اشاره کرد: سند سلامت بانوان سند مطلوبی است که باید با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی نسبت به دستیابی به نتایج و اهداف این سند برسیم.

وی اضافه کرد: سلامت روحی و روانی جوانان در جامعه از جمله مهمترین لازمه‌های زیست در جامعه اسلامی است و برای تحقق این هدف نیز تلاش‌های بسیار زیادی باید صورت بگیرد.

استاندار فارس با اشاره به تربیت جوانان براساس تفکر کارآفرینی خاطرنشان کرد: قرارگیری جوانان در کنار کارآفرینان و تربیت جوانان بر اساس نگاه کارآفرینی موجب کاهش هزینه‌های اجتماعی و افزایش درآمد سرانه در کنار افزایش سرمایه اجتماعی هستیم.

او افزود: استفاده از جوانان در رویدادهای اجتماعی نظیر انتخابات، چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز بهترین فرصت برای بهره مندی از ظرفیت جوانان است.

کد خبر 4835400

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس جوانان بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان ایلام قزوین شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد