Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ائتلاف متشکل از معترضان و فعالان کانادایی با تجمع در برابر کنسولگری آمریکا در شهر تورنتو خواستار پایان یافتن تجاوز و تحریم‌های آمریکا علیه ایران شدند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، گروهی از معترضان و فعالان مدنی کانادایی با تجمع در مقابل ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر تورنتو ضمن مخالفت با سیاست های واشنگتن در قبال تهران، خواستار پایان یافتن تحریمها و رویکرد تجاوزکارانه ایالات متحده در برابر ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش فعالان ضد جنگ در این تجمع شعار می دادند: خواستار جنگ با ایران نیستیم و تحریمها علیه ایران را همین الان پایان دهید.

اندیشکده| آمریکا از سیاست خارجی ترامپ در قبال ایران نتایج معکوس گرفته است

یکی از برگزارکنندگان این تجمع در اظهاراتی گفت: در حالی که از اولویت های سیاست خارجی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ناامید و مایوس شده ام، ولی ای مساله جای تعجب و شگفتی نداشته است. اظهارات و لفاظی های تند و منزوی کننده ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی نتوانست من را گول بزند.

وی افزود: مقام های آمریکایی از نگرانی های مشروع شهروندان عادی ایران درباره دولت شان برای تغییر رژیم سیاسی تهران سوء استفاده می کند.

این فعال مدنی اظهار داشت: گرچه مقام های رسمی ایران مسئولیت مستقیم تراژدی هوایی مربوط به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی را پذیرفته اند، بدون تشدید تنش ها در منطقه، ولی می شد جلوی این فاجعه را گرفت.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران شدند. پلیس کانادا تعداد شرکت کنندگان در این تجمع را حدود 100 نفر برآورد کرده است.

انتهای پیام /

R1036247/P36446/S8,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم

پلیس آمریکا، مستاصل از کنترل خیزش دانشجویان این کشور در حمایت از فلسطین، دست به خشونت های بیشتری می زند. به تازگی نیز ویدیویی از پرتاب دانشجویان کالج همیلتون به پایین پله ها منتشر شده که واکنش های بسیاری را به همراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم