Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدی با اشاره به اینکه اقامه نماز یک ابزار مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: تاثیر علمی اقامه نماز از همه ابعاد، هم در حوزه های اخلاقی و هم در حوزه ارزشمداری برای عموم آحاد جامعه مشخص شده است.

«الله شکر عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تاثیر علمی اقامه نماز از همه ابعاد، هم در حوزه های اخلاقی و هم در حوزه ارزشمداری برای عموم آحاد جامعه مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: اقامه نماز یک ابزار مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است و می تواند نکته تاثیرگذار منویات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از نفوذ بیگانگان باشد.

 

وی یادآور شد: اقامه نماز جز جریان سازی کارهای عبادی در بین آحاد مسلمانان کارکردهای فرهنگی و اجتماعی دارند که نباید از این حرکت عظیم غافل بود.

 

عبدی عنوان کرد: نهادهای فرهنگی دخیل در کشور نیز باید در راستای ترویج معارف اقامه نماز کوشش و تلاش بیشتر داشته باشند تا شاهد رشد نسلی توام با معارف دینی و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی باشیم.

 

 مدیر ستاد اقامه نماز استان افزود: غفلت از اقامه نماز آثار سو روانی و اجتماعی دارد که باید جامعه را نسبت به این مسئله آگاهی بخشید.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما نماز و تهاجم فرهنگی آثار نماز اقامه نماز جماعت مقابله با تهاجم فرهنگی مقام معظم رهبری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دبیر جبهه فرهنگی استان گفت: قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی در جبهه فرهنگی استان تشکیل شده است.
هدایت خواه افزود: تعدادی از محلات در شهرستان های مختلف شناسایی شده و با استفاده از ظرفیت های مردمی و دولتی تلاش می شود با آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.
وی ادامه داد: برای عبور از آسیب‌های اجتماعی باید راهکار فرهنگی ارائه شود تا جلو بسیاری از این آسیب ها و ناهنجاری ها به نحو اثرگذاری گرفته شود.
دبیر جبهه فرهنگی استان گفت: توجه به خانواده، تربیت و فرهنگ دینی راه جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و همه باید بیش از گذشته در دستور کار قرار دهیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • (ویدئو) پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست