Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از افتتاح ۳ آسمان نمای دیجیتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد‌. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، طاهره حمیدی صبح امروز در نشست کارگرو‌ه‌های دهه فجر استان اظهار داشت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان برنامه‌های متعددی در ایام الله دهه مبارک فجر در دستور کار دارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2 کتابخانه سیار روستایی در شهرستان‌های بیرجند و قاین در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: همچنین 3 آسمان نمای دیجیتال در شهرستان‌های بیرجند، فردوس و طبس نیز در این ایام افتتاح می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با افتتاح کتابخانه‌های سیار تعداد اعضای کانون افزایش پیدا می‌کند گفت: هر کتابخانه سیار بین 20 تا 30 کودک را تحت پوشش قرار می‌دهد.

طاهری از رونمایی مجموعه 100 کتاب شنیداری کانون پرورش فکری استان نیز در این ایام خبر داد و افزود: مجموعه نقد 100 کتاب خوانش شده توسط مربیان کانون نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی از افتتاحیه سیاره عروسک‌ها نیز در کانون پرورش فکری بیرجند خبر داد و تصریح کرد: کتاب زنگ لواشک مجموعه آثار اعضای کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز رونمایی می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان در این ایام گفت: مهرواره استانی عروسک‌های بومی و محلی نیز در کانون پرورش فکری سرایان برگزار می‌شود.

هجدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی» کانون پرورش فکری گلستان آغاز شدرونمایی از 2 عنوان کتاب «قصه‌های مرغک» کانون پرورش فکریپنج نوجوان عضو کانون پرورش فکری، داور جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شدند

طاهری برپایی نمایشگا‌ه‌های آثار هنری کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری استان، برگزاری مسابقه ملی نقاشی و خوشنویسی "همچون پدر مهربان" ویژه شهادت سردار سلیمانی، بازدید مدارس از مراکز فرهنگی هنری کانون استان، برگزاری کارگاه کاردستی با موضوع دهه فجر ویژه اعضا و معرفی کتاب‌های انقلابی به کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام اعلام کرد.

وی از برگزاری کارگاه ادبی نوشتن خلاق با موضوع ایران اسلامی و ارزش‌های مقدس آن نیز در این ایام خبر داد و اظهار داشت: تجلیل از فرزندان شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز در این ایام در دستور کار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاه به برپایی نمایشگاه عکس شهدا در مراکز فرهنگی هنری کانون گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و یادواره شهدای دانش آموز نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

طاهری از اکران فیلم پرواز ممنوع برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار و عیادت از خانواده‌های دارای کودک و نوجوان بیمار صعب العلاج کمیته امداد نیز در این ایام در برنامه است.

انتهای پیام/253/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری