Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@18:30:06 GMT

کمبود نیروهای قضائی و اداری در دادگستری استان البرز

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۵۸۴

کمبود نیروهای قضائی و اداری در دادگستری استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فاضلی هریکندی ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح اولین دوره کارآموزی مرکز آموزش کارآموزان قضائی استان البرز، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مشکلات دادگستری استان البرز کمبود نیروهای قضائی و اداری است.

وی با اشاره به جذب ۲۵ قاضی در مجموعه قضائی استان، گفت: برای جذب قاضی پس از اخذ آزمون اولیه گزینش انجام می‌شوند و پس از آن یک دوره کارآموزی گذرانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان البرز مدت زمان دوره کارآموزی را یکسال عنوان کرد و گفت: کارآموزان در این دوره‌ها آموزش‌های لازم را از قضات دارای تحصیلات تکمیلی دریافت می‌کنند و در کنار به کارورزی در شعب دادسراها و دادگاه‌ها می‌پردازند.

فاضلی هریکندی گفت: کارآموزان پس از گذراندن موفقیت آمیز این دوره و ابلاغ پایان دوره مربوطه در دستگاه قضا مشغول به خدمت می‌شوند.

وی با اشاره به کمبود نیرو در دستگاه قضائی استان البرز، گفت: این دوره در استان البرز به هشت ماه کاهش یافته تا کارآموزان به سرعت مشغول به کار شوند.

رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم فارغ التحصیلان بومی استان در دستگاه قضا مشغول به فعالیت شوند.

فاضلی همچنن تاکید کرد: در این دوره کارآموزی ۳۴ نفر شرکت کرده و آموزش خواهند دید.

کد خبر 4835579

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضا استان البرز بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان ایلام قزوین شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه در شهر الوند منجر به مرگ دوچرخه‌سوار شد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: بعدازظهر _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ وقوع یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه سوار در لاین ورودی بلوار شهید سلیمانی (سهروردی) شهر الوند نرسیده به اداره کار شهرستان البرز به آتش نشانی شهر صنعتی البرز اطلاع داده شد.

وی افزود: در پی دریافت این خبر بلافاصله فرماندهی و نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی شرکت شهر صنعتی البرز به محل حادثه اعزام شدند، در این راستا نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اقدامات اولیه امدادی و ایمن‌سازی صحنه حادثه را در دستور کار قرار دادند و مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده راکب دوچرخه سوار جان خود را از دست داد.

ململی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی دلخراش در درست بررسی است.

کد خبر 750239

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر