Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد در نامه‌ای اعلام کرد: با توجه شروع انتخاب واحد در ترم دوم نمرات برخی از دروس اعلام نشده و این باعث بلاتکلیفی دانشجویان شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزای دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد در نامه‌ای به ریاست دانشگاه خواستار اعلام کردن هر چه سریع تر نمرات برخی از امتحانات از سوی اساتید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد جناب آقای دکتر رحیمی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد و احترام همان طور که مستحضر می‌باشید در آستانه انتخاب واحد ترم جدید (نیمه دوم سال ۹۸-۹۹ می‌باشیم) در حالی که نمرات برخی از دروس تاکنون اعلام نشده و این باعث سردرگمی و بلاتکلیفی دانشجویان در جهت انتخاب واحد می‌باشد از سوی دیگر واحد‌های ارائه شده در برخی رشته‌ها از جمله حقوق تداخل ساعت تشکیل کلاس را در پی داشته و این مشکل برای دانشجویان ترم بالاتر بیشتر مشهود است.
به عنوان مثال درس‌های ارائه شده برای دانشجویان ترم ۶ حقوق اکثرا در اواخر هفته با تداخل کامل ساعت تشکیل می‌شود. ضمن آنکه حتی دانشجویان دارای معدل الف. نیز با زحمت بسیار نسبت به تکمیل برنامه و انتخاب واحد در حد مجاز اقدام می‌کنند. خواهشمند است دستور فرمایید به قید فوریت به این موضوعات رسیدگی فرمایند. همچنین تدبیری اندیشیده شود تا در ترم‌های آینده با چنین مشکلاتی روبرو نشویم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند، همچنین نیروهای امنیتی آمریکا درگیری شدیدی با دانشجویان دانشگاه تگزاس شهر آستین که در حمایت از غزه تجمع کرده بودند داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی