Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:39:31 GMT

عزت امروز کشور مرهون شهید سلیمانی است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۸۶۷

عزت امروز کشور مرهون شهید سلیمانی است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون مجاهداتی همچون شهید سلیمانی است، گفت: امروز ما هر چه داریم به برکت همین شهدای عزیز است.

به گزارش مشرق به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن که در مصلای قدس آمل برگزا شد، به شهادت سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: خون پاک شهدایی همچون سپهبد شهید سلیمانی موجب تقویت انقلاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان این که شهید سلیمانی همواره آرزوی شهادت داشت، افزود: جایگاه شهید سلیمانی به گونه‌ای بود که رئیس جمهور مستکبر و جنایتکار آمریکا شخصاً دستور شهادت را صادر می‌کند. بیشتر بخوانید: محمدی گلپایگانی: وحدت مسلمان از صدر اسلام مورد حمله دشمنان بود حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان این که اخلاص یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخه‌های سپهبد سلیمانی بود، گفت: این شهید عزیز همواره در مسیر خدا و برای رضای خدا گام بر می‌داشت. وی با اشاره به این که سپهید سلیمانی تحلیل و بررسی دقیقی از شرایط منطقه و کشورها داشت، بیان داشت:  علیرغم این که او یک شخصیت نظامی بود، در عین حال یک دیپلمات برجسته بود. رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که شهید سلیمانی از مرگ هیچ هراسی ندشت، گفت: این شهید بزرگوار با شجاعت تمام در برابر دشمنان می‌ایستاد. وی در ادامه سخنان خود به تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که حضور میلیونی مردم در آن مراسم، حماسه عظیم دیگری خلق کرد، افزود: نام شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند. حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان این که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون مجاهداتی همچون شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت همین شهدای عزیز است. رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین به سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح کشورمان به برکت خون پاک شهداست. وی به حماسه ششم بهمن آمل هم اشاره کرد و با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از این حماسه مردم در وصیت نامه سیاسی الهی خود تکریم و تجلیل کردند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی آمل با حماسه‌ای که خلق کردند توطئه دشمن را خنثی کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مرجع تقلید حوزه علمیه رئیس دفتر مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سپهبد سلیمانی انقلاب اسلامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با اعضای مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر و جمعی از خلبانان یک شرکت هلیکوپتری گفت: در دهه‌های گذشته نتوانسته‌ایم جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می‌کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بستر ساز رشد و توسعه کشور هستند و رسالت خود را با آموزش به دانش آموزان ایفا می‌کنند. ۴ هزار و ۹۰۵ معلم و استاد شهید داریم که در دوران دفاع مقدس در راه حفظ وطن جان فشانی کردند.

وی گفت: معلمی‌شغلی سراسر عشق است و بی واسطه در تلاش بوده‌اند که آینده کشور رو به رشد باشد. معلمان در واقع با لسان و قلمشان در راه کار خیر تلاش می‌کنند. شهید علی لندی که به درون آتش رفت تا جان دیگران را نجات دهد نتیجه اقدامات همین معلمان ایثارگر ما است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان از اساتید مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، خلبانان هلیکوپتری و مدرسان نمونه معاونت آموزش جمعیت هلال احمر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 6094589

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است