Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@21:32:40 GMT

تدابیری برای توسعه مناطق کم برخوردار

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۰۴۴

تدابیری برای توسعه مناطق کم برخوردار

علیرضا نصر اصفهانی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: امسال به جد معتقدیم که بودجه به صورت عادلانه در مناطق ۱۵ گانه تخصیص یابد و با توجه به اینکه رویکرد بودجه با تمرکز بر مناطق نیمه برخوردار است، ما تصمیم گرفتیم سهمی که برای مناطق کمتر برخوردار بایستی به شهرداری مرکزی پرداخت شود منتفی گردد و به جای آن تدابیری اندیشیده شده که پروژه‌های محرک توسعه در این مناطق افزایش یابد و به آبادانی هرچه بیشتر این مناطق کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او همچنین در رابطه با بودجه سایرسازمان‌ها اضافه کرد: بودجه سازمان‌ها همزمان با شهرداری‌ها همزمان شکل می‌گیرد و این یکی از نقاط قوت بودجه سال ۹۹ می‌باشد.   رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: طبق قانون، شهرداری موظف است که بودجه را تا پایان دی ماه به شورا تقدیم کند و این مهم در هفته گذشته ۲۸ دی ماه رخ داد.
او افزود: بودجه سال ۹۹ پس از تقدیم به شورا در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفت و از هفته آینده در جلسات تلفیق با حضور همه اعضای شورای شهر، بودجه شهرداری مرکزی، سازمان‌های ۱۶ گانه، مناطق ۱۵ گانه به صورت تمام وقت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و ما امیدواریم بتوانیم بودجه را تا پایان بهمن ماه که زمان قانونی این کار است به تصویب برسانیم و مرحله نهایی آن که بررسی بودجه توسط فرماندهی هست صورت پذیرد.
نصر اصفهانی  با اشاره به بودجه عملیاتی که یکی از اتفاقات جدید در تصویب بودجه امسال است توضیح داد: بودجه عملیاتی به این معناست که مبالغی به صورت متمرکز وجود دارد، ولی بر اساس عملکرد مناطق توزیع می‌شود، مثلا بودجه حدود ۶ هزار میلیارد تومانی در خصوص آسفالت شهری، در هر منطقه‌ای که بیشتر به آن نیاز داشته باشد بعد از اراِئه گزارش کارکرد مورد تامین اعتبار قرار خواهد گرفت.
نصر در پایان توضیح داد: بودجه سال گذشته ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود که امسال به ۵ هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان می‌رسد و این بیانگر افزایش کلی هزینه‌ها می‌باشد.  ما برای تحقق انتظارات مردم بایستی بودجه را افزایش می‌دادیم و سعی داریم مواردی برای درامد‌ها به تصویب برسد که فشار بر مردم کمتر شود و فضای جامعه تلطیف شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه شهرداری پروژه های محرک توسعه بودجه سال 99 مناطق کم برخوردار شورای شهر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

آزاد حکمت، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت در گفت‌وگو با رسانه های استان با عنوان این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت‌نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان بیان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجهی تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعا با حرکت در این مسیر شاهد ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

وی همچنین تصریح کرد: از آنجاییکه تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می‌رود اضافه کرد: اینترنت خانگی ADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت یادآور شد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجهی در استان برای سال جاری در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟