Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:26:08 GMT

کشف ۱۵۰ میلیارد کالای قاچاق در شهر ری

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۲۲۹

کشف ۱۵۰ میلیارد کالای قاچاق در شهر ری

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در محدوده شهر ری مقادیری کالای قاچاق در آن محل دپو تا در فرصت مناسبی به بازار مصرف عرضه کند، بررسی موضوع بر عهده تیمی از مأموران پایگاه هشتم و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انباری شناسایی شد، عنوان کرد: با تأیید صحت خبر و محرز شدن تخلیه محموله‌های قاچاق در این انبار با دستور قضائی، مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی با دستگیری متهم، بازرسی از انبار مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از داخل انبار مقادیر قابل توجهی قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر و گوشی تلفن همراه و لوازم بهداشتی آرایشی و رنگ مو و … فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: در بررسی‌های بیشتر و در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات پلیسی انبار دیگری در همان اطراف انبار اول که متعلق به متهم بود، شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی از این انباری نیز تعداد زیادی گوشی تلفن‌های ثابت (باسیم) و باندهای سینما خانواده کشف شد.

ذوالقدری با اشاره به اینکه هر دو انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و محموله قاچاق تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد، ابراز داشت: ارزش این کالاها ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی متهم در اختیار تعزیرات حکومتی شهرستان ری قرار گرفت.

کد خبر 4835590

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرری پلیس امنیت عمومی کالای قاچاق شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران بارش برف محسن هاشمی مناطق سیل زده کشور دستگیری سارق کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی سیل سیستان و بلوچستان سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲