Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:06:22 GMT

نحوه برگزاری مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۳۲۶

نحوه برگزاری مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای رای‌گیری از میان نامزدهای معرفی‌شده، فردا به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای رای‌گیری از میان نامزدهای معرفی‌شده به مجمع، با مشارکت نمایندگان، احزاب، اقشار، اصناف، اقوام و اعضای منتخب شورای ائتلاف در محلات تهران، فردا دوشنبه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت کنندگان در این مجمع باید با توجه به رزومه‌های بارگذاری شده، به یک فهرست 30 نفره از میان نامزدهای معرفی شده به مجمع عمومی و در مدت زمان 24 ساعت، رای دهند.

بیشتر بخوانید: ترکیب کلی لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف در تهران مشخص شد لیست ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف مشخص شد +اسامی

در نهایت و با توجه با فراوانی رای به افراد، فهرستی دو تا سه برابر ظرفیت مورد لیست نهایی تهران، بدست خواهد آمد که برای تعیین لیست 30 نفره تهران به هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، احزاب، اقشار و گروه های مختلف عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، همچنین نمایندگان خود برای عضویت در هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را نیز انتخاب خواهند کرد.

هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، متشکل از شورای مرکزی ائتلاف بدون حضور اعضای نامزد شده برای انتخابات، بعلاوه نمایندگان منتخب احزاب، اقشار و گروه های عضو شورای ائتلاف هستند که لیست 30 نفره تهران را نهایی خواهند کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مجمع عمومی انقلاب مشارکت ائتلاف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات98 انتخابات مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس