Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیکر سه شهید گمنام صبح سه‌شنبه از طریق فرودگاه بوشهر وارد این شهر خواهد شد.

سردار غلامعلی کفاش افزود: مراسم استقبال از این شهدا ساعت ۸:۳۰ از سالن پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی بوشهر واقع در خیابان امام رضا (ع) تا مسجد قائم (عج) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این شهدای گمنام در عملیات‌های «کربلای ۵» در شلمچه، «عاشورا ۲» در منطقه میمک و «عملیات بدر» در شرق دجله تفحص شده‌اند و دو نفرشان ۲۵ و یک نفر ۱۸ ساله هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: پیکر مطهر دو شهید گمنام مربوط عملیات‌های بدر و عاشورا ۲ برای تشییع و تدفین به روستای کوری حیاتی در شهرستان جم اعزام خواهند شد.

کفاش عنوان کرد: پیکر شهید گمنام عملیات کربلای ۵ هم در بوشهر تدفین می‌شود که بر این اساس، مراسم شب وداع با این شهید سه‌شنبه ۸ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم تشییع پیکر ان شهید چهارشنبه ۹ بهمن همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۹ پس از قرائت زیارت عاشورا از بسیج مرکزی تا مصلای جمعه  بوشهر برگزار، و در اداره‌ اطلاعات این شهر تدفین خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از دو شهید گمنام شهرستان جم ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۸ بهمن از میدان امام حسین (ع) تا هیات فاطمیون این شهرستان برگزار می‌شود و مراسم با وداع شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشا در همان مکان برگزار خواهد شد.

کفاش بیان کرد: مراسم استقبال و وداع ساعت ۲۰:۳۰ در امامزاده سید‌حبیب‌الله بخش‌ریز و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام نیز ساعت ۸ چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در روستای کوری حیاتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید گمنام ایام فاطمیه شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود