Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، درویشعلی حسن زاده بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری دهه فجر اظهارکرد: ۸۰ عنوان برنامه توسط سازمان صمت گلستان طی دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همایش بازاریان و اصناف با رویکرد تقویت اقتصادی مقاومتی، افتتاح قرارگاه جهاد اقتصادی، تورهای صنعتی اختصاصی ویژه روحانیون، اساتید، دانشگاهیان و بازاریان، یادواره شهدای اصناف در رامیان، شناسایی نیازهای واحدهای تولیدی، نشست با صنعتگران و غیره بخشی از این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده ادامه داد: طی این ایام ۳۴ پروژه صنعتی در ۱۰ شهرستان و با میزان سرمایه گذاری ۱۶۱ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۴۶۹ نفر افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: این پروژه ها در بخش های مختلفی مانند تولید شلنگ، قوطی فلزی، فیلتر هوای خودرو، انواع غلات، آبگرمن خورشیدی، کنسانتره خوراک دام، انواع قیر، صنعت توتون، دستمال کاغذی و غیره خواهد بود.

حسن زاده گفت: نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط از ۱۷ الی ۲۱ بهمن با هدف معرفی توانمندهای ساخت داخل در گلستان اجرا می شود.

وی همچنین از راه اندازی پویش «بی قیمت نخریم» از اواسط بهمن خبر داد و گفت: نظارت های شب عید از ۱۲ اسفند با کمک گروه های مختلف اجرا شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

حسن زاده گفت: هزار تن پرتقال و سیب برای شب عید تدارک و ذخیره سازی شده و نمایشگاه بهاره در گرگان و گنبدکاووس و نمایشگاه فوق العاده در تعدادی از شهرهای استان برپا خواهد شد.

کد خبر 4835605

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان صنعت معدن و تجارت گلستان دهه فجر بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان ایلام قزوین شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود