Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:05:12 GMT

خبرهای کوتاه انتظامی یکشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۶۰۹

خبرهای کوتاه انتظامی یکشنبه گلستان

رییس پلیس آگاهی گلستان گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش های صورت گرفته در طرح مبارزه با سرقت های خشن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ سارق حرفه ای در استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مجتبی مروتی با بیان اینکه ۹ نفر از متهمان سابقه دار بودند اظهار داشت: سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ارتکاب ۲۵ فقره انواع سرقت از جمله کیف قاپی اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

**

فرمانده انتظامی گنبد گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه یکی از سوداگران مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از کیف همراه وی ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی‌فر همچنین از دستگیری سارق کابل برق در گنبدکاووس خبر داد و گفت: این متهم بعد از دستگیری به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

**

سرهنگ عباس حیدری فرمانده انتظامی بندرگز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به ۵ دستگاه خودرو حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودروها ۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

**

سرهنگ محید زائری  رییس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان از کشف یک محموله تریاک به وزن ۷۳ کیلوگرم در شرق استان خبر داد و گفت:با اعلام فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی مبنی بر جابجایی محموله مواد افیونی با یک دستگاه تریلی به استان گلستان بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس آزادشهر قرار گرفت که پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی این خودرو در ایست و بازرسی تیل آباد شناسایی و متوقف شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان مبارزه با موادمخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان مبارزه با موادمخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه