Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخاری با یک فوریت لایحه تغییر نرخ عوارض طرح ترافیک مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «الهام فخاری» در جلسه امروز شورای شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت لایحه تغییر نرخ عوارض طرح ترافیک گفت: گزارش منسجم و دقیقی از سوی مجموعه های مدیریت شهری به شورا ارایه نمی شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: با یک فوریت لایحه تغییر نرخ عوارض طرح ترافیک مخالف هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در خصوص یک فوریت تغییر نرخ عوارض طرح ترافیک از شورا رأی گرفته می شود اما گزارش روشن و مناسبی توسط معاونت حمل و نقل به شورا ارایه نمی شود و هیچ کس در این خصوص پاسخگو نیست.

 

فخاری تصریح کرد: با توجه به اینکه فقط به گرفتن رأی از شورا اکتفا می شود و در ادامه گزارش روشن و مناسبی به شورا ارایه نمی شود با یک فوریت لایحه تغییر نرخ عوارض طرح ترافیک مخالف هستم.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما نماز جمعه مسجد رویداد ملی فهما الهام فخاری شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • یک عامل مهم ابتلا به یائسگی زودرس
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟