Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: اقدامات، برنامه‌ها، سیاست‌ها و منابع سازمانها باید به جامعه اطلاع‌رسانی شود.

خدابخش مرادی‌نافچی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای روابط‌عمومی‌ها در رابطه با جایگاه روابط‌عمومی، اظهار کرد: مدیر روابط‌عمومی جایگاه رفیعی دارد و اگر نگاه سطحی به کار این مدیر داشته و آن را سطحی تلقی کنیم، کم‌توجهی به این جایگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با ویژگی‌های مدیر روابط‌عمومی، افزود: مدیر روابط‌عمومی خوش‌بیان‌ترین، خوش‌ارتباط‌ترین و منظم‌ترین فرد در مجموعه سازمانی خود است تا بتواند در دورن سازمان و ارتباط منطقی بین اجزای سازمان با جامعه هدف خود برقرار کند.

این مسئول تصریح کرد: مدیر روابط‌عمومی دارای قدرت تحلیل بوده و مدیر و مجموعه سازمان باید بهترین تحلیل‌ها را در حوزه عملکرد و جایگاه سازمان در نظام اداری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از کلام، بیان و قلم مدیر روابط‌عمومی منتقل شود، در غیر این صورت بی‌توجهی به شانیت جایگاه خود در سازمان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مدیر روابط‌عمومی و جایگاه آن چشم بینا، گوش شنوا، عالم و مرتبط بین سازمان و بیرون از آن است، ادامه داد: این مدیر جایگاهی دارد که مسائل و دغدغه‌ها و مشکلات همکاران خود را شنیده و آن‌ها را با بهترین شیوه با ادبیات روان به مدیر خود انتقال می‌دهد.

مرادی با اشاره به اینکه مدیر روابط‌عمومی به لحاظ ویژگی‌های گفته شده می‌تواند آرامش و امید را به سازمان خود بازگرداند، اظهار کرد: مدیر روابط‌عمومی همانند پدری است که خانوده‌ای را مدیریت می‌کند، اگر این فرد نتواند خانواده خود را مدیریت کند، یقینا قادر به مدیریت یک جمعیت و جامعه بزرگ‌تر نخواهد بود، بنابراین این جایگاه باید تقویت شود.

وی در رابطه با حوزه عملکردی مدیر روابط‌عمومی در سازمان، افزود: مدیر روابط عمومی یک سازمان اقداماتی را انجام می‌دهد که منابع و محدودیت‌هایی دارد که به لحاظ مطالبات موجود، همه نیازهای جامعه را پاسخ داده و برطرف کنیم که این مدیر باید در این زمینه مسائل، دغدغه‌ها از جامعه را احصا کرده و به مدیر سازمان در حوزه مسئولیت و ماموریت خود منتقل کند.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات، برنامه‌ها، سیاست‌ها، منابع و یا محدودیت‌هایی در درون سازمان وجود دارد که اگر به جامعه گفته نشود، جامعه بدون پاسخ خواهد ماند، تصریح کرد: جامعه اگر پاسخ لازم، کافی و به موقع را از مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی آنان نشنوند دچار سردگرمی شده و ممکن است به شکل‌های گوناگون به‌صورت اعتراض ظهور و بروز کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در رابطه با وقایع رخ داده اخیر در جامعه، گفت: اگر در جامعه اقنا نشود ممکن است سبب اعتراض شده و به اشکال‌ گوناگون وقوع و بروز کند، مانند وقایع رخ داده اخیر کشور که بخشی از آن تحلیل شده و اعلام شد که اگر برخی از اقدامات را به موقع اطلاع‌رسانی شود، جامعه نیز همراهی خواهد کرد.

مرادی با اشاره به اینکه مناسبت دهه‌فجر فرصتی برای تبیین درست از انقلاب و دهه‌فجر است، اظهار کرد: ایران کشوری بر اساس باورهای دینی است که انقلاب اسلامی مبتنی بر باورهای دینی، فرهنگی، مردمی و مردم مدارانه، توسعه‌گرا و رفع مسائل و مشکلات مردم، با مردم و مشارکت آنان است.

وی با تاکید بر لزوم تغییر در فضا و منظر شهری و اداری در مناسبت‌های گوناگون، افزود: دهه‌فجر فرصتی برای دادن پیام جدید به همکاران و ارباب‌رجوع است. پیامی که روابط‌عمومی تولید می‌کند باید دارای سه ویژگی، زمان‌شناسی، مخاطب‌شناسی و کانال ارتباطی آن بوده و در این زمینه باید به محتوا و کوتاه بودن پیام دقت شود.

این مسئول با اشاره به اینکه امروزه رویکرد استکبار برای جمهوری اسلامی ایران دو سیاست را دنبال می‌کند، تصریح کرد: امروزه استکبار باورهای مردم را هدف گرفته، به‌ طوری که در آن ناکارآمدی کشور را به رخ مردم کشیده که برای مقابله با این نوع استکبار، مدلی جز اطلاع‌رسانی و تلاش سازمان‌ها به مردم وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه 3200 شبکه علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، ادامه داد: یک خبر منفی ۹ برابر خبر مثبت در ذهن و دل مخاطب اثرگذار است و خبر مثبت روابط‌عمومی‌ها نشان‌دهنده اقدامات مثبت آن سازمان است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، اظهار کرد: دوم اسفندماه، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. قبل از آن باید گفت که فرآیندهای این انتخابات دارای ۲۵ مرحله است که اکنون در گام نهم قرار داریم. امروز داوطلبان تایید صلاحیت نشده اعتراض کرده‌اند که در ۱۱ بهمن‌ماه وضعیت نهایی داوطلبان مشخص خواهد شد و افراد شرکت‌کننده دوباره می‌توانند به شورای نگهبان اعتراض کنند و اسامی نهایی آن در ۲۳ ماه جاری اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات دارای چهار رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت است، افزود: رویکرد ما در انتخابات، نگاه نافد مقام معظم رهبری است. یعنی رای حق‌الناس بوده و صیانت از تک‌تک آرای مردم و تلاش برای تحقق این چهار رکن حائز اهمیت است.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها، بهره‌گیری از همه امکانات و فرصت‌های قانونی در اختیار باید در دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات صورت گیرد، تصریح کرد: اگر انتخابات با امنیت و سلامت کامل برگزار شود، امیدواری و اعتماد در جامعه افزایش می‌یابد.

مرادی با اشاره به اینکه ماده ۵۹ قانون به مدیران دستگاه‌ها در خصوص سلامت انتخابات ابلاغ شده است، خاطرنشان‌ کرد: این ماده دارای چهار فراز است. اولین فراز آن ممنوعیت تبلیغ له یا علیه کاندیداها توسط کارکنان دولت در وقت اداری، فراز دوم ممنوعیت برای تبلیغ له یا علیه کاندیداها توسط همه سازمان‌ها، نهادها، موسسات، شهرداری‌ها و ادارات که به هر میزان از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند که این دو فراز باید توسط مدیران روابط‌عمومی مدیریت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان اطلاع رساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان