Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات چپ گراها علیه برخی ممنوعیت‌ها بری فعالیت‌هایشان از طرف دولت در شهر لایپزیگ به خشونت کشیده شد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، در اعتراضات علیه ممنوعیت پلت فرم آنلاین چپ گراها  "linksunten.indymedia.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org" در شهر لایپزیگ آلمان 13 نیروی پلیس مجروح شدند.

پلیس آلمان شب گذشته اعلام کرد که معترضان با سنگ و شیشه به نیروهای پلیس حمله کردند.

بر اساس اطلاعات پلیس حدود 1600 معترض شب گذشته به خیابان ها آمدند. هفته آینده یک دادگاه فدرال آلمان می خواهد درباره ممنوعیت این پلت فرم وابسته به چپ گراها مذاکره کند.

این تظاهرات ابتدا به صورت مسالمت آمیز در برابر دادگاه فدرال آلمان آغاز شد. اما بعد از حرکت معترضان به سمت یکی از نمادهای چپ گراها در این شهر این اعتراضات به خشونت کشیده شد که حملاتی به نیروهای پلیس شکل گرفت.

حزب دولتی آلمان: ترامپ فردی خودشیفته و بی مسئولیت استاتریش از احتمال تشکیل دولت ائتلافی مشابه کشورش در آلمان خبر دادنشریه بیلد آلمان: شرایط پناهندگان در ترکیه دراماتیک است

معترضان شیشه چندین خودروی پلیس را شکستند. 6 نفر هم دستگیر شدند. پلیس آلمان درباره مجروحان احتمالی در بین معترضان گزارش نداده است.

نیروهای پلیس در جریان این اعتراضات در شهر لایپزیگ حضور داشتند.

پلتفرم "linksunten.indymedia.org" در سال 2017 توسط وزارت کشور آلمان ممنوع اعلام شد. دولت آلمان دلیل این تصمیم خود را این طور اعلام کرد که این پورتال تاثیرگذارترین پلتفرم اینترنتی بری افراط گرایان خشونت طلب چپ گرا در آلمان است.

روز چهارشنبه قرار است به شکایتی در دادگاه فدرال آلمان علیه این حکم دولت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حمایت‌های مردمی از مردم فلسطین در کشورهای مختلف جهان، هزاران نفر از مردم آمریکا با تجمع در خیابان‌های شهر نیویورک جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ در غزه شدند.

اما نیروهای پلیس آمریکا به معترضان حمله کردند و با ضرب‌وشتم تلاش کردند که معترضان را متفرق کنند.

کد خبر 6100297

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • هجوم پلیس آلمان به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در برلین+ فیلم
  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • سرکوب تظاهرات دانشجویی در اروپا پس از رد آتش بس
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • حمله پلیس به معترضان نسل کشی در غزه
  • تفاوت بوته با درخت
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند