Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جامعه ــ‌ آیین گرامی‌داشت یکصدمین سالگرد ولادت متفکر، فیلسوف و فقیه عالی‌مقام استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری با عنوان «مطهری و انقلاب جهانی اسلام» روز یکشنبه ۱۳ بهمن‌،ماه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید صدراییان، مدیر فرهنگی هنری منطقه سه و دبیر ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مرتضی مطهری، از برگزاری مراسمی به این مناسبت خبر داد و گفت: در تقارن فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یکصدمین سالروز ولادت متفکر، فیلسوف و فقیه عالی‌مقام استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و در آستانه چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه «مطهری و انقلاب جهانی اسلام» از مجموعه‌ برنامه‌های یک قرن حضور(به مناسبت یکصدمین سال تولد استاد شهید) یکشنبه ۱۳ بهمن‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این برنامه با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از مسئولان فرهنگی کشور و خانواده شهید مطهری برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از تازه‌ترین کتاب استاد شهید مطهری با عنوان «نظام خانوادگی اسلام» رونمایی خواهد شد.

صدراییان ضمن اشاره به چاپ کتابی که درباره زندگینامه استاد شهید با همکاری خانه‌موزه شهید مطهری در دست اقدام است، تصریح کرد: همچنین مجموعه پوستری شامل جملاتی از ایشان طراحی شده که علاوه بر به نمایش در آمدن در سطح شهر، مراکز سازمان فرهنگی هنری و هزار مسجد تهران، در فضای مجازی نیز منتشر می‌شود.

وی در پایان گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی از بخش‌هایی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی ایران» اثر استاد مطهری دیگر برنامه پیش‌بینی‌شده است که از طریق «اپلیکیشن استاد مطهری» می‌توانید در آن شرکت کنید. این اپلیکیشن از سایت motahari.ir یا با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۴۰۴ قابل دریافت است.

علاقه‌مندان برای حضور در ویژه‌برنامه «مطهری و انقلاب جهانی اسلام» به مناسبت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مطهری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه سازمان فرهنگی هنری شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر