Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در هجدهمین جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در همین راستا تفاهم نامه سه جانبه سازمان برنامه و بودجه، شهرک‌های صنعتی و اداره برق در مورد تأمین برق شهرک صنعتی عباس آباد تنظیم شده که باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی با بیان اینکه طبق بررسی انجام شده شرکت شهرک‌های صنعتی یک سوم هزینه ایجاد پست ۶۳ مگاواتی برای شهرک صنعتی عباس آباد را به صورت نقدی پرداخت می‌کند گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ۱۰ میلیارد تومان را امسال و ۱۵ میلیارد سال آینده جهت ایجاد این پست برق اختصاص می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی طبق تاکید مقام معظم رهبری اولویت دولت است، عنوان داشت: باید با حمایت همه جانبه و با حداکثر توان از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغالزایی و افزایش بهره وری اقتصادی استفاده کنیم.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به تکلیف اداره برق برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی گفت: علاوه بر پرداخت هزینه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اداره برق استان نیز یک سوم باقی مانده این هزینه را باید تقبل کند تا زیرساخت‌های لازم برای تأمین برق این شهرک به زودی محقق شود.

استاندار تهران با اشاره به موضوع تغییر کاربری این شهرک‌ها افزود: نباید موضوع تغییر کاربردی و پرداخت عوارض سبب توقف فعالیت این شهرک‌ها شود این در حالی است که حمایت از بخش خصوصی نقش مهمی در اشتغالزایی و رونق تولید دارد.
 

کد خبر 4835801

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین ایلام شهرکرد شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر گفت: با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه به تولید و بخش خصوصی دقیق و تخصصی پرداخته شده و با حمایت از سرمایه گذاری موانع تولید برطرف می شود.

وی تغییرات مداوم در ساختار دولتی و اداری را آفت توسعه و عامل سردرگمی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: تغییرات مدیریتی عامل ناقص اجرا شدن سیاست‌های کلان است و این سیاست‌ها در برخی از موارد ممکن است اصلا اجرا نشود.

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته قرارداد‌های عادی پر تکرار مانند معاملات ملکی در قوه قضائیه ساماندهی شدند و آمادگی داریم این اقدام را در منطقه آزاد کیش هم اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود