Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم نکوداشت دکتر محسن قرنفلی عصر امروز با حضور رییس جهاد دانشگاهی و جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در این مراسم گفت: دکتر قرنفلی از سابقون جهاد دانشگاهی هستند و آن‌ها ویژگی‌هایی همچون صداقت، سلامت، تعهد و خودباوری حاصل از علم باوری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ناامید نشدن از انواع ناملایمات و بی‌مهری‌ها در طول فعالیت هایشان، ناامید نشدن از شکست‌ها و عدم موفقیت‌هایی که طبیعتا در کار پیش می‌آید هم از ویژگی‌های دکتر قرنفلی است. ایشان مومن و انقلابی هستند و  علاوه بر آن مصالح عمومی را بر مصالح شخصی ترجیح می‌دهند.

دکتر طیبی با اشاره به تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: شما یادتان می‌آید که وقتی انقلاب فرهنگی‌ رخ داد دانشجویان به نهادهای مختلفی رفتند و برخی حتی نهادهایی را انتخاب کردند که برای آینده شغلیشان خوب بود اما افرادی که در  جهاد دانشگاهی ماندند و دشواری‌ها را تحمل کردند، یعنی به هدف خود و لزوم وجود همچین نهادی اعتقاد داشتند. دکتر قرنفلی نیز در این راه مشکلات را تحمل کردند .

رئیس جهاددانشگاهی ادامه داد: ایشان توان قبول مسئولیت‌های مختلف را دارند و به خوبی هم در آن‌ها ظاهر شدند. ایشان به کار گروهی اعتقاد دارند  با وجود این که در بسیاری از حوزه‌ها خود را صاحب‌نظر می‌دانستند اما توان پذیرش نظرات مختلف را داشتند. ایشان همواره دغدغه‌های مسائل جهاد و کشور را دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر قرنفلی عضو هیات علمی و مشاور رییس جهاددانشگاهی است و طی سال‌های گذشته در جهاد دانشگاهی فعالیت‌های متعددی داشته است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم نکوداشت دکتر طیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد