Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: متأسفانه به علت بارندگی‌های هفته گذشته نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و مجبور شدیم تمرینات خود را در سالن پیگیری کنیم و تنها روز گذشته به سختی با پارو کردن برف‌های نیمی از زمین چمن ورزشگاه شهدای قدس همدان تمرین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تمام شرایط موجود بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا در این تمرینات حضور پیدا کردند و خوشبختانه همدلی خوبی در تیم وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: دیدار بسیار سختی را برابر تیم صدرنشین و قدرتمند استقلال ملاثانی در پیش داریم چراکه این تیم از بازیکنان یکدست و مربی بسیار با تجربه‌ای سود می‌برد و از ابتدای شروع مسابقات نیز در صدر جدول حضور داشته است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: این دیدار برای ما حکم ۶ امتیاز را دارد و در این دیدار سخت محکوم به کسب پیروزی هستیم و با تمام مشکلات از جمله نداشتن زمین تمرین، عدم تقویت تیم در طول نیم فصل، کمبود بازیکن و مواردی از این دست تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

وی با اشاره به محرومان و مصدومان این دیدار بیان کرد: محمد بالاوند و محمد کاظمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و محسن وفایی نیز به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی از تیم ما جدا شده اما در این دیدار محرومی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: امیدوارم تا پایان رقابت‌ها مشکلات روحی و مالی روی تیم تأثیر منفی نگذارد و انتظار داریم مسئولان از تیم حمایت کنند.

گل‌محمدی با بیان اینکه نگران داوری دیدار استقلال ملاثانی هستم، گفت: با قضاوت هفته گذشته داور که در کرمان سر ما را بریدند امیدوارم داور در این دیدار قضاوت خوبی داشته باشد و از داوری لطمه نخوریم چون شرایط جدول به گونه‌ای است که با یک برد و باخت تیم‌ها چندین پله در جدول جا به جا می‌شوند.

وی افزود: بدون حمایت اعضای شورای شهر و شهردار نمی‌توانیم به آینده تیم امیدوار باشیم و برای کسب موفقیت باید همه مسئولان و مدیران شهرداری ما را حمایت کنند.

گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا دوشنبه ۷ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان استقلال ملاثانی خواهد بود.

کد خبر 4835399

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی گل محمدی شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین ایلام شهرکرد شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094390

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند