Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد اعظم عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرینات آماده سازی تیم از حدود ۲۰ روز پیش آغاز شده و بازیکنان اکنون شرایط خوبی از لحاظ آمادگی بدنی دارند چرا که در زمان تعطیلات چهار- پنج مسابقه تدارکاتی با تیم های دسته اول برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه برای تیم زاگرس تا پایان مسابقات مرحله گروهی این فصل ۲ دیدار باقی مانده است، گفت: مسابقه اول این تیم برابر ذوب آهن اصفهان و مسابقه دوم نیز برابر نیروی زمینی کازرون تیم های رده دوم و اول گروه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعظم تصریح کرد: هر ۲ مسابقه بخصوص دیدار برابر ذوب آهن اصفهان برای تیم ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و بازیکنان تیم تنها با هدف کسب پیروزی مقابل رقبای قدرتمند خود قرار می گیرند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه دیدار برابر ذوب آهن اصفهان معوقه هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی است، گفت: نتیجه دیدار اول برابر زغال سنگ طبس نیز به خاطر اینکه تازه از مسابقات جام باشگاه های آسیا به میزبانی کره جنوبی بازگشته بودیم و نتوانستیم در آن حضور پیدا کنیم با حساب ۱۰ بر صفر به سود حریف اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروزی در ۲ مسابقه سخت باقی‌مانده بتوانیم با قرار گرفتن در یکی از رده های دوم یا سوم به دور بعدی رقابت های لیگ برتر راه پیدا کنیم.

اعظم افزود: چهار تیم اول ۲ گروه (هشت تیم) به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و هر تیمی در این مرحله با تیم های گروه مقابل به صورت رفت و برگشت که در مجموع هشت مسابقه می شود، برگزار می کند و در نهایت با محاسبه امتیازات دور گروهی و دور دوم، تیم های اول تا هشتم مشخص می شوند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه از هم اکنون نمی توان قولی در خصوص کسب مقام داد، گفت: با این حال هواداران تیم مطمئن باشند بازیکنان ما باوجود همه مشکلاتی که این فصل داشتند تمام توان خود را برای کسب بهترین نتایج به کار گرفته و با همه وجود تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم مسوولان استان هم به کمک تیم های ورزشی کرمانشاه بیایند تا با کمترین دغدغه به فکر افتخارآفرینی برای این دیار و خوشحال کردن مردم باشند.

اعظم در پایان گفت: باوجود حمایت های همه جانبه استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان از تیم های ورزشی بخصوص تیم هندبال زاگرس، عده ای هستند که نه تنها هیچ حمایتی نمی کنند بلکه همواره در حال سنگ اندازی و گذاشتن چوب لای چرخ ورزش این استان هستند.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب هم اکنون از هشت مسابقه خود با همین تعداد امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه اول مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تعطیلات جام باشگاه های آسیا رقابت های لیگ برتر کره جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران

از بین 8 مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشورمان، تنها 3 مسابقه بین تیمهای لیگ حرفه ای مقابل همدیگر است.

به گزارش طرفداری، مسابقه تیمهای تراکتور و ذوب آهن، پرسپولیس و آلومینیوم اراک، و مس رفسنجان و پیکان (مس رفسنجان در ضربات پنالتی برنده شد) مسابقاتی است که بین تیمهای لیگ برتری در این مرحله از جام حذفی برگزار می شود.

نکته جالب هم برگزاری دیداری است که هر دو تیمش در لیگ دسته اول هستند: مس کرمان و چادرملو در حالی با هم برگزار می کنند که احتمال دارد برنده این دیدار تنها تیم غیر لیگ برتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد. در دیدارهایی که یک لیگ برتری به مصاف یک تیم از لیگ های پایین تر می رود، ملوان با سایپای تهران، هوادار با مس سونگون، سپاهان با استقلال ملاثانی و گل گهر با فجر شهید سپاسی بازی خواهند کرد.

تیمهای ملوان، فجر سپاسی، سایپا، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و پرسپولیس هفت تیمی هستند که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارند و در بازی بین تیمهای تراکتور و ذوب آهن اصفهان یک تیم لیگ برتری با سابقه قهرمانی در جام حذفی به طور قطع از دور مسابقات خارج خواهد شد.

پرسپولیس این فرصت را دارد که با قهرمانی در این مسابقات، از استقلال که مثل این تیم 7 بار قهرمان جام حذفی شده بالاتر رفته و با 8 قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی ایران شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه